איזה מענה תוכלי לקבל לעידוד פוריות בסיוע של בעלי מקצוע

איזה מענה תוכלי לקבל לעידוד פוריות בסיוע של בעלי מקצוע
Credit: Canva

אם את אישה בגיל הפוריות המתכננת להרחיב את המשפחה בקרוב, הרי שאת צריכה להיעזר בכל הכלים העומדים לרשותך, על מנת שבסופו של דבר, תצליחי להיכנס להיריון בקלות ובנוחות מירבית בעולם הרפואה היום, לצערנו, וודאי בשירותים הפונים לקהל הרחב, קשה למצוא את המענה הרפואי הדרוש, עבור מי שעוברות קשיים לאורך הניסיון להיכנס להיריון, פשוט משום שרפואה, העוסקת במתן מענה נקודתי לנשים, זה עדיין תחום 'נישתי', כזה המאפיין קליניקות פרטיות ולא את המיינסטרים הטיפולי, וודאי לא בשירות הציבורי. טיפולי פוריות הן לא תהליך פשוט בכלל, אבל, יש דרכים להקל עליו במידה דרמטית. אם את רוצה לשמוע עוד, המשיכי לקרוא.

מעקב אחרי המחזור החודשי שלך, באופן אישי

בניגוד לאופן בו נהוג לכנות את ימי הדימום החודשי, בשפה המקצועית לא מדובר על 'מחזור' כי אם על 'וסת'. השם מחזור, מתייחס לתהליך המחזורי, אותו עוברת כל אישה, מהיום הראשון של הוסת ועד לפעם הבאה, בחודש הבא. במהלך החודש, מרגע הדימום, מתחיל הגוף שוב, בניסיון לקיים מרחב המאפשר לגוף ליצור חיים חדשים. הדימום מאפשר לרחם להתפנות לקליטת היריון והביציות בשחלות, מתכוננות לצאת, כדי לאפשר הפריה של אלו, על ידי הזרע הזכרי. אצל כל אישה, ימי המחזור נראים קצת אחרת. בעוד אצל אחת, הביוץ מגיע ביום אחד, אצל אחרת, הביוץ, היום בו הביצית יוצאת לרחם ונכונה להיקלט, יהיה ברע אחר לאורך ימי המחזור החודשי. אולטרסאונד זקיקים למשל, בדומה לפרוצדורות רפואיות נוספות, יאפשר לך לקבל סקירה מעמיקה, בניסיון להבין את הגוף האישי שלך, כדי לעודד כניסה להיריון באמצעים טבעיים.

השימוש ברפואה אלטרנטיבית לעידוד טיפולי פוריות

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לציין עליה בפניה לקבלת טיפולים ברפואה משלימה, מתוך איזו הנחה כי עולם הרפואה המערבי, המוסדי, לא תמיד יכול לתת את המענה השלם לגוף, במטרה לעודד קידום תהליכים כאלו ואחרים. בין היתר, דיקור סיני לפוריות, התברר בתור מרכיב אשר יכול לעורר שינוי דרמטי ולאפשר לך להיכנס להיריון בקלות, תוך ניסיון לטפל בגוף מכיוון אחר. אין זה אומר כי מדובר על הפתרון האולטימטיבי, היחידי, לטיפול בתופעה. אבל, תמיד טוב להיעזר בכל הכלים שיש לנו בארגז, שהרי המטרה היא הכניסה להיריון, גם אם אנחנו לא ממש מבינים איך זה בדיוק קרה ומה היו הנסיבות שהובילו לקליטה מוצלחת של היריון תקין.

לקבלת מענה אישי עבורך, אנא, פני אלנו ונשמח לעזור, כאן בקליניקה, 'עטופה באהבה'.  

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
שירותי רפואה זמינים גם בחג: הכללית תפעיל מיונים קהילתיים ומוקדי לילה בחג הפסח
חג הפסח מתקרב ובכללית מחוז חיפה וגליל מערבי מבטיחים ללקוחותיהם...
חכמים בשמש גם בחופשת פסח
לקראת חופשת חג הפסח, האגודה למלחמה בסרטן מפרסמת המלצות חיוניות...
אוהבים מצות? כך תמנעו בעיות עיכול בפסח
מבין חגי ישראל, חג הפסח הוא אולי המאתגר ביותר מבחינה...
שומרים על הנפש שלנו: אימוני חוסן בכללית
שירות חדש ופורץ דרך מעניק למטופלים המתמודדים עם מצוקה רגשית...
האגודה למלחמה בסרטן: "חלה התקדמות במחקר, באבחון ובטיפול, אבל אם נרצה להישאר גבוה על המפה - תידרש השקעה משמעותית במחקר במאבק במחלת הסרטן"
ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת בראשות ח"כ איימן עודה תערוך...
תזונה ואורח חיים בריא גם במילואים: תוכנית דיגיטלית חדשה לשמירה על תזונה נכונה ואורח חיים בריא בימי מילואים מבית 'חלי ממן' ובשיתוף קהילת המילואימיות
8 שבועות של תכנית דיגיטלית, ליווי מדויק ופרקטי עם חלי...
ממשיכות להילחם גם בסרטן צוואר הרחם: שבוע המודעות הבין-לאומי בצל המלחמה: כל מה שחשוב לדעת על סרטן צוואר הרחם בישראל
לרגל שבוע המודעות לקידום המאבק בסרטן צוואר הרחם, המצוין בכל...
בפתחה של השנה החדשה, כך תשמרו על כושר ומוטיבציה בקלות בעונת החורף
בכל עונות השנה, שמירה על שגרת כושר קבועה היא חלק...
חשיפה לפיצוצים ואזעקות מגבירה את הסיכון לטנטון
אחת הסיבות להופעת טנטון היא חשיפה לרעש עוצמתי, כמו שאנו...
מדריך בטיחות של מד"א לקראת חג הסוכות
כמדי שנה, מפרסם מגן דוד אדום מדריך בטיחות לקראת חג...
דילוג לתוכן