תזונה ואורח חיים בריא גם במילואים: תוכנית דיגיטלית חדשה לשמירה על תזונה נכונה ואורח חיים בריא בימי מילואים מבית 'חלי ממן' ובשיתוף קהילת המילואימיות

תזונה ואורח חיים בריא גם במילואים: תוכנית דיגיטלית חדשה לשמירה על תזונה נכונה ואורח חיים בריא בימי מילואים מבית 'חלי ממן' ובשיתוף קהילת המילואימיות
צילום: רונן פדידה

8 שבועות של תכנית דיגיטלית, ליווי מדויק ופרקטי עם חלי ממן והצוות המקצועי, תמיכה מלאה בכל האמצעים הדיגיטליים, אימוני כושר והקניית כלים לשינוי ולהטמעת הרגלי אכילה נכונים ובריאים לימי המילואים.
התוכנית במחיר מיוחד לחברי מועדון הצדעה!

בעיצומם של ימי המלחמה לא שגרתיים מחוץ לבית, נשים המשרתות במילואים נאלצות להתמודד עם אתגרים ייחודיים בכל הקשור לשמירה על אורח חיים בריא. בעיה זו אף מתעצמת לאור העובדה שדווקא בתקופה זו הבטחת תזונה בריאה חשובה פי כמה במהלך ימי המילואים, כיון שיש בה כדי להשפיע ישירות על היכולות הפיזיות והנפשיות של אותן הנשים למלא את חובותיהן.
בעוד שבימים כתיקונם השיגרה מאפשרת לשמור על הרגלים נכונים, כשהן מתרוצצות בין האחריות שלהן בשדה הקרב, נשות המילואים מוצאות את עצמן בתקופה מורכבת שבה הטיפול בגופן, בבריאותן ובתזונה צריך להיות בחשיבות עליונה.
התוכנית החדשה שפותחה על ידי חלי ממן מעניקה כלים ישימים להתגבר על הקשיים, לעשות שינוי ולהתחיל בתהליך של אורח חיים בריא. הרגלים חדשים ומותאמים לתקופה הנתונה, כמו אכילה בריאה, פעילות גופנית סדירה ונוספים, עשויים לעזור למילואימניקיות לשמור על בריאות, משקל יציב, לשפר את מצב רוחן ולהרגיש מלאות אנרגיה.
לאורך התוכנית חלי ממן וצוות המומחים מעניקים ליווי צמוד ואינטנסיבי באמצעות תמיכה אישית, טיפים, מתכונים ותפריט לאכילה בריאה ונכונה.
מפגשי זום קבוצתיים ייערכו אחת לשבוע על ידי המנטורית ד"ר איה בן שלום, קצינה במילואים אף היא, מנחה בכירה בחלי ממן, שמלווה את התוכנית עם ניסיון אישי ומקצועי. התכנים במפגשים יתמקדו בנושא תזונה והתאמתם לאורח החיים הצבאי – התארגנות, התמודדות עם אכילה רגשית, גיוס משאבים נפשיים ופיתוח חוסן, התמודדות עם משברים, התנהלות מול פיתויים, צלחת בריאה בתנאים הקיימים ועוד..
בנוסף, התוכנית מציעה ליווי דיגיטלי 24/7 הכולל: קווי ווטס אפ למענה לשאלות ושיתופים, שידורי העצמה ומוטיבציה, יומן אכילה דיגיטלי לתיעוד יומיומי ולקבלת משוב ומאגר ידע והעצמה גדול של שידורי לייב לצפייה חופשית.
זאת ועוד, מעקב שקילה שבועי, התאמת תפריט ייעודי, שידורי LIVE של דיאטנית החברה הממוקדים לנשים במילואים ו-LIVE של חלי ממן.
כחלק בלתי נפרד מהתוכנית משולבים אימוני ספורט עם מאמן כושר מוסמך שעובד על עבודת כוח בשידור חי. (כל שידורי הלייב מועלים לספריית VOD המאפשרת צפייה במועד מאוחר יותר).

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
האם ידעתם שחומרי ניקוי רבים עלולים להוות סכנה בריאותית ממשית?
6 טיפים לניקיון בטוח והמלצות חשובות ליום שאחרי הניקיון בין אם...
שירותי רפואה זמינים גם בחג: הכללית תפעיל מיונים קהילתיים ומוקדי לילה בחג הפסח
חג הפסח מתקרב ובכללית מחוז חיפה וגליל מערבי מבטיחים ללקוחותיהם...
חכמים בשמש גם בחופשת פסח
לקראת חופשת חג הפסח, האגודה למלחמה בסרטן מפרסמת המלצות חיוניות...
בריאות בצלחת... מתכון מנצח לחג הפסח: קציצות בשר אפויות בתוספת תפוחי אדמה
את הקציצות האלו לא תרצו לפספס בחג הפסח, הן מהוות...
אוהבים מצות? כך תמנעו בעיות עיכול בפסח
מבין חגי ישראל, חג הפסח הוא אולי המאתגר ביותר מבחינה...
שינה טובה
אוניקס - שינה טובה וטיפול אנטי אייג ינג
שינה טובה שינה טובה היא חיונית לרווחה כללית ולתפקוד מיטבי. שינה...
הדרך הנכונה לטפל בשיניים שלכם
כאבי שיניים זה לא משהו שאפשר להשלים איתו. יכול להיות...
כל מה שרצית לדעת על עלי נענע: למה הם כל כך בריאים? ולמה מומלץ לשתות לפחות פעם אחת ביום חליטת נענע
הנענע הידועה לכולנו כדלה בקלוריות אך מלאה ביתרונות בריאותיים ובסגולותיה...
12 המזונות הטובים ביותר לבריאות המוח שלנו
מאת נטורופת יגאל קוטין, הרבליסט קליני המוח הוא אחד האיברים החשובים...
אבוקדו, הזהב הירוק
מאת ניאורה מרטה, דיאטנית קלינית ראשית, B.Sc , R.D, בחלי...
דילוג לתוכן