בכל עונה אפשר ליהנות מפירות יער

בכל עונה אפשר ליהנות מפירות יער
קרדיט לתמונה: unsplash.com

פירות יער הם השם הכולל שניתן לסוגי גרגירים שונים שרובם הגיעו אלינו מארצות הקור. במקומות אלה הם משגשגים וצומחים וזמינים רק בעונה מסוימת. התועלת התזונתית הרבה שלהם הופכת אותם לאחד ממזונות העל ויש מקומות שבהם הם לא זמינים מחוץ לעונת הגידול, אבל אפשר לצרוך אותם בכל ימות השנה אם משווקים אותם בצורתם הקפואה. היתרון הגדול של פירות יער קפואים הוא שהם זמינים לנו בכל יום וההקפאה משמרת את התכונות המועילות שלהם לבריאות. כך אפשר לאכול אותם בשלמותם או לשלב אותם במאכלים ובמתכונים שונים כאוות נפשכם ולפי טעמכם, והם יעשו את עבודתם הנהדרת וישפרו את הבריאות שלכם בכל השנה. פירות כאלה נבדלים זה מזה בצבעים שלהם שמסמנים מהי תכולת החומרים הבריאות כמו נוגדי חמצון וויטמינים שונים ואף מינרלים, והטעמים שלהם נעים מחמיצות ועד מתיקות במנעד של שילובים מענגי חך. חברת Berry Fairy משווקת לכם את פירות היער הקפואים יחד עם פירות נוספים שתוכלו ליהנות מהם במתכוני הבריאות שלכם.

מה אפשר להכין מפירות קפואים?

בדרך כלל, בגלל היותם מזון בריאות חושבים שהדרך הטובה ביותר להשתמש בהם היא לטחון אותם בשייקים שונים עם חלב סויה או חלב שקדים ולקחת אותם לדרך. אבל הם מתאימים לכל מתכון ולמעשה אפשר לאכול אותם גם כפי שהם. נכון, פירות קפואים לשייקים הם דרך נוחה מאוד לצרוך בריאות במידה מתונה מבלי להקפיץ את רמת הסוכר וליהנות מפצצת בריאות בבית, בעבודה ולאחר אימון אבל הם מתאימים גם לאכילה כפי שהם לאחר ההפשרה. אפשר גם להכין מהם גלידות בריאות וסורבה, לשלב אותם באפייה עם קמחים נטולי גלוטן ולהוסיף אותם לסלטים מלאים בריאות.

הגרגרים הטובים ביותר לבריאות שלכם

מלבד פירות קפואים אתם יכולים למצוא שלל גרגרי יער, או פירות יער, מהסוגים הטובים ביותר לבריאות שתוכלו למצוא אפילו בישראל. כאן מגדלים אותם באזורים הקרים ואפשר אפילו למצוא פטל שחור עשיר בנוגדי חמצון. הפטל חמצמץ מעט ולכן כדאי לשלב אותו בפירות נוספים או להוסיף לו חלב סויה אם זה מתאים לכם בשייק, והוא יעשה את השירות הכי טוב שלו לכלי הדם שלכם במוח ובלב כשיפעיל את נוגדי החמצון העשיריים שיש בו. היתרונות הבריאותיים של פירות אלה כל כך רבים שהשילובים השונים שלהם רק יוסיף לגוף את הבריאות שהוא זקוק לה לשיפור התפקוד הכללי שלו. חברת Berry Fairy שולחת אליכם עד הבית את משלוחי הפירות שאתם אוהבים בכל ימות השנה.

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
האם ידעתם שחומרי ניקוי רבים עלולים להוות סכנה בריאותית ממשית?
6 טיפים לניקיון בטוח והמלצות חשובות ליום שאחרי הניקיון בין אם...
תקווה חדשה בטיפול בדיכאון וחרדות
דיכאון וחרדות הם הפרעות נפשיות נפוצות המשפיעות על מיליוני אנשים...
חכמים בשמש גם בחופשת פסח
לקראת חופשת חג הפסח, האגודה למלחמה בסרטן מפרסמת המלצות חיוניות...
בריאות בצלחת... מתכון מנצח לחג הפסח: קציצות בשר אפויות בתוספת תפוחי אדמה
את הקציצות האלו לא תרצו לפספס בחג הפסח, הן מהוות...
שימוש בטכנולוגיה הדיגיטלית ליצירת החיוך המושלם
חולמים על חיוך מושלם? מחקרים מראים שחיוך יפה ובריא תורם...
האם כל אדם עם בעיה פסיכיאטרית חייב להתאשפז?
רבים מאיתנו אומנם כבר מודעים לכך שיש אנשים שסובלים מבעיות...
אוהל צבאי: תכונות, שימושים ויתרונות
אוהלים צבאיים הם חלק קריטי בפעולות צבאיות, המספקים מחסה, אחסון...
הדרך הנכונה לטפל בשיניים שלכם
כאבי שיניים זה לא משהו שאפשר להשלים איתו. יכול להיות...
בכל עונה אפשר ליהנות מפירות יער
פירות יער הם השם הכולל שניתן לסוגי גרגירים שונים שרובם...
כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל יוצא לדרך: כנס "אוכלים בריא" ה-14 ייערך בתיאטרון גבעתיים בימים חמישי ושישי ה- 11-12 באפריל 2024
הרצאות מקצועיות ומעשירות בנושא מערכת העיכול, בריאות המוח, גיל המעבר,...
דילוג לתוכן