כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל יוצא לדרך: כנס "אוכלים בריא" ה-14 ייערך בתיאטרון גבעתיים בימים חמישי ושישי ה- 11-12 באפריל 2024

כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל יוצא לדרך: כנס "אוכלים בריא" ה-14 ייערך בתיאטרון גבעתיים בימים חמישי ושישי ה- 11-12 באפריל 2024
קרדיט: הפורטל לתזונה בריאה

הרצאות מקצועיות ומעשירות בנושא מערכת העיכול, בריאות המוח, גיל המעבר, המלחמה בעייפות, צום וניקוי רעלים, תזונה מטיבית, רוקחות טבעיות ועוד של מיטב המומחים ● בנוסף יציעו עשרות דוכנים מוצרי בריאות, ספרות מקצועית, ציוד למטבח בריא ושלל פתרונות טבעיים לאורח חיים בריא

כנס "אוכלים בריא 14" יוצא לדרך והוא יתקיים השנה, באיחור קל בעקבות המלחמה, בתיאטרון גבעתיים בימים חמישי ושישי ה-11 וה-12 לאפריל 2024. הכנס משלב הרצאות מקצועיות מעשירות וסדנאות מעשיות של מיטב המומחים, המעניקות כלים יעילים לשינוי תזונתי, במטרה להעלות את המודעות הציבורית להשפעת התזונה על איכות החיים ולהביא לקהל ידע עדכני. מערכת העיכול, בריאות המוח, גיל המעבר, המלחמה בעייפות, צום וניקוי רעלים, תזונה מטיבית, רוקחות טבעיות ועוד, כל אלה ועוד יהיו חלק מתכני הכנס, בפאנלים מקצועיים, הרצאות מקצועיות, הדרכות וסדנאות מעשיות.
בנוסף, מתוכננת חגיגה גדולה במיוחד עם מבצעים בלעדיים לבאי הכנס! הקהל הרחב מוזמן ליהנות ממתחם תוסס וצבעוני של עשרות דוכנים, אשר יציעו מוצרי בריאות מגוונים, ביניהם ביתני אוכל עם מנות בריאות ומזינות, ספרים מקצועיים, ציוד למטבח בריא וכלי בישול, תוספי תזונה ושלל פתרונות טבעיים לאורח חיים בריא. רבים כבר נרשמו לכנס, זה הזמן להבטיח את מקומכם.
בן יקיר, מפיק הכנס ומנכ"ל הפורטל לתזונה בריאה: "בתקופה זו, רוויית לחץ ואי ודאות, חשוב יותר מתמיד לקבל כלים שיסייעו לנו לשמור על עצמנו בריאים וחזקים פיזית ונפשית. בכנס אוכלים בריא 14 אני שמח להציג בפניכם תכנים משמעותיים להשגת מטרה זו, להכיר לכם מרצים חדשים, ובעיקר לפגוש אתכם. באמצעות הרצאות מרתקות וסדנאות פרקטיות תקבלו כוח רב עוצמה – ידע וכלים לשנות את עולמכם לטובה. אני מזמין אתכם לבוא ולשמוע את מיטב המומחים לתזונה בריאה, להיחשף לשפע של מזונות בריאים וטעימים ולהכיר את מגוון המאכלים שניתן להכין מהם. במקום יהיה הפנינג גדול של דוכני בריאות עם מבצעים מיוחדים. בנוסף תיהנו מאווירת בריאות וממפגש עם שוחרי בריאות תחת קורת גג אחת למשך שני ימי הכנס השנה".
להלן ההרצאות והסדנאות שיתקיימו בכנס אוכלים בריא 14:
יום חמישי 18:30 – 20:30 פאנל מערכת העיכול (חינם לתושבי גבעתיים)
פאנל מומחים כולל שאלות ותשובות בהשתתפות עדי זוסמן, RD BSc MBA, תזונאית קלינית בכירה, מייסדת ומנהלת המרכז ובית הספר לבריאות מערכת העיכול "דרך הבטן", ד"ר מיכאל הרלינג, M.D, מומחה לרפואת המשפחה, מתמחה ברפואה פונקציונלית ותמרה צוברי, נטורופתית, מייסדת ומנהלת אקווהתראפי בע"מ. כל הטיפים הפרקטיים לשיפור תפקוד מערכת העיכול שלכם במקום אחד! כאן תלמדו איך מערכת העיכול וחיידקי המעיים שלכם (המיקרוביום) משפיעים על כלל מערכות הגוף ואיזה שינוי תוכלו לחולל במצבכם הבריאות אם תיישמו את הידע והכלים שיעניקו לכם המומחים. בפאנל תחשפו לשלל שיטות לאיזון מערכת העיכול. החל משיטות קלאסיות הכוללות תזונה ותוספים וכלה בשיטות מחוץ לקופסא, כמו תרגילים גופניים, תרגילי נשימה, צום ועוד.

יום חמישי 19:00 – 20:30 מוח מנצח – המפתח לבריאות המוח
יגאל קוטין – נטורופת, הרבליסט קליני ומטפל ברפואה סינית, יעביר הרצאה איך נשמור על האיבר החשוב לנו ביותר – המוח שלנו? איך נוכל לשפר את הזיכרון? לייצב את מצב הרוח? להיות ממוקדים יותר, מרוכזים יותר ושלווים יותר? כל התשובות נמצאות בהרצאה סופר חשובה לבריאות המוח שלכם! בואו ללמוד על המזונות שתורמים לפעילות תקינה של המוח ועל דרכים טבעיות נוספות, מבוססות מחקר ומדע, שיועילו לבריאות הכללית שלכם ובעיקר ישמרו על המוח שלכם בתפקוד שיא, בכל גיל.

יום חמישי 19:00 – 20:30 מופע "תגבירו את המזגן, אני בוערת"
מופע חובה לכל אישה בגיל המעבר ולפניו בהשתתפות ענת לב אדלר – עיתונאית וסופרת, מחברת רב המכר "אישה בעונת מעבר", ד"ר נועה חובב – רופאת משפחה, המומחית הבכירה ביותר בישראל לנושא גיל המעבר, אלמוג גולד – מטפלת בתזונה, נטורופתית N.D ומומחית לגיל מעבר, להרזיה ולאיזון בעיות מטאבוליות, לימור גולדשטיין – שחקנית מופלאה המגלמת את אביגיל, גיבורת הספר "אישה בעונת מעבר". אם את אישה בגיל המעבר, קרוב לוודאי שאת מתמודדת עם תסמינים מטרידים ועם כמויות גדושות של מידע סותר. "תגבירו את המזגן, אני בוערת", הוא מופע פורץ דרך, שחושף בצורה ישירה ומשעשעת את כל מה שאת באמת חייבת לדעת על השינוי הביולוגי הטבעי שהגוף שלך עובר. צפייה במופע עשויה לחולל מהפכה בחוויית גיל המעבר שלך. הוא יקנה לך ידע מעצים, שימושי ומרגיע על השינויים המתחוללים בגופך, ואף יציע פתרונות שיכולים לשפר משמעותית את איכות החיים שלך.

יום חמישי 18:00 – 20:00 נלחמים בעייפות – מרימים את האנרגיה
רון יפה, נטורופת N.D, יעביר סדנא בנושא תשישות ועייפות. אם נמאס לכם להרגיש תשושים ועייפים כל הזמן אתם חייבים להיות בסדנה הזאת! בסדנה תלמדו איך להעלות את רמת האנרגיה שלכם והיכולת שלכם להתמודד עם סטרס יום-יומי, פיזי ונפשי, כמו גם למנוע מצבים של מחלות אוטואימוניות ומעי רגיז, באמצעות איזון של בלוטת האדרנל. ביחד נכין מספר מתכונים מיוחדים שיעזרו לנו לשפר את תפקוד הבלוטה: שייק עוצמתי, קוקטייל אדרנל מיוחד, קפה בריא וחליטת תה מדהימה וטעימה.

יום חמישי 18:00 – 20:00 כלים מעשיים מתחום האימון לשינוי תזונתי
שירן אגמי, מנטורית, מנחת הפודקאסט 'תזונה מושכלת', מתכונאית תזונה טבעית, מנחת סדנאות ומרצה בתחום התזונה, תעביר סדנא בנושא כיצד לאמץ תזונה טובה והרגלים של אורח חיים בריא אחת ולתמיד? בסדנה זו תקבלו כלים פרקטיים איך לעשות זאת באמצעות חיבור עמוק בין גוף לתודעה. בסדנה תלמדו איך להזין את הגוף שלנו עם מזון בריא, את המוח עם מחשבות מעצימות ואת הנפש עם אמונה בעצמכם. כמו כן, תגלו מהם שלושת החסמים המעכבים ירידה במשקל ותצאו עם תובנות וידע יישומי. בואו לברוא יחד מציאות חדשה!

יום חמישי 21:00–22:30 איך להתאפס תזונתית- DO IT YOURSELF
נעמה גפן, נטורופתית ויזמית בתחום הבריאות, מנהלת את קהילת הבריאות "הגריניות", תעביר הרצאה פרקטית שנותנת כלים ישימים וקלים לביצוע שיעזרו לנו ליצור הרבה – במעט. בהרצאה נדבר תכלס – מהן הפעולות הטכניות שכדאי לנו לשלב בכל יום בשביל לשמר אורח חיים בריא ולאמץ הרגלים בריאים. בנוסף, נבין איך לייצר תהליכי שינוי בתזונה ממקום של בחירה ומודעות, לחווט מחדש את המוח ולייצר לנו אוטומציות חדשות של בחירות בריאות.

יום חמישי 21:00 – 22:30 גיל המעבר הנשי, איך אוכלים את זה?
רננית הילה רהב פלדמן, דיאטנית קלינית מוסמכת, נטורופתית ואירידיולוגית, תעביר הרצאת חובה לכל אישה לפני ובמהלך גיל המעבר! ככל שתביני יותר את מקור השינויים בתקופה חשובה זו של חייך, כך יהיה קל יותר להתכונן, להתמודד עם האתגרים ולהפוך אותם להזדמנויות לצמיחה ולשיפור הבריאות. הרצאה זו תקנה לך ידע מעצים, שימושי ומרגיע על השינויים המתחוללים בגופך ובנפשך, ואף תציע פתרונות וכלים מעשיים שיכולים לתמוך בך ולשפר משמעותית את איכות החיים שלך.

יום חמישי 20:30 – 22:30 הכנת סבונים טבעיים ממזונות על
חגית שטרקמן, N.D נטורופתית מוסמכת, מנהלת מרכז Rega להכנת מוצרי טיפוח טבעיים, תעביר סדנא כיצד נהדרת להכין בעצמכם סבון טבעי, מזין ומפנק, המותאם עבורכם באופן אישי. בואו ליהנות מחוויה מפנקת ומעשירה, במהלכה תלמדו על השפעתם המדהימה של מזונות העל השונים במגע עם עורכם ותכינו מהם את הסבון האידיאלי עבורכם. אחרי הסדנה תוכלו להיות בטוחים שהסבון בו אתם משתמשים הוא ללא כימיקלים, 100% טבעי ותורם לבריאותכם ולבריאות עורכם.

יום חמישי 20:30 – 22:30 רוקחות טבעית ונקייה מכימיקלים
מיכל מהסרי, קוסמטיקאית ובעלת מותג סבונא הטבע בעבודת יד, מפעל בוטיק לייצור סבונים ונרות טבעיים, מנחת סדנאות לסבון מוצק, נרות ורוקחות טבעית, תעביר סדנא בנושא העור המשמש איבר ספיגה, בדיוק כמו מערכת העיכול! היום ידוע שחומרים הבאים במגע עם גופנו, נספגים אל מחזור הדם ומשפיעים באופן ישיר על בריאותנו. לכן חשוב שתדעו לרקוח בעצמכם משחות טבעיות לטיפול בעור, במקום להשתמש במשחות שאתם לא בטוחים איזה חומרים הן מכילות. בסדנה תלמדו על חמאות, שמנים צמחיים וצמחי מרפא והשפעתם על העור שלנו. כל משתתף ייצא מהסדנה עם שתי משחות שנרקח בעצמנו בקלות ובפשטות: משחת הקסם ומשחה טיפולית לאקנה.
יום חמישי 21:00 – 22:30 איך לשחרר השמנה בטנית נשית
ליב עזריה – מייסדת שיטת הסייקל הנשי לשחרור משקל ובניית מערכת יחסים מיטיבה עם האכילה, מרצה ומלווה תהליכי טרנספורמציה לנשים עסוקות. את מכירה את השומן העקשן זה שנדבק לבטן וגם כשאת עושה תהליך של ירידה במשקל הוא עדיין מתעקש להישאר שם? השמנה בטנית היא לא רק בעיה אסתטית, אלא בעיה בריאותית של ממש. למה בעצם יש נדידת שומן לאיזור הבטן ככל שאנחנו מתבגרות? איך ההורמונים שלך משפיעים ישירות על הבטן שלך? והעיקר – מהן הפעולות שאת יכולה לעשות כדי להיפטר מהשומן הבטני? איזה ספורט הכי מומלץ? איזה מזונות צוברים שומן ואיזה מעודדים את סילוק השומן? ואיזה פרקטיקות מוכחות מחקרית יש כדי לסלק את השומן הבטני? כל זאת ועוד בהרצאה מיוחדת שעוסקת בכל מה שלא סיפרו לך על ההשמנה הבטנית ועל השינויים הפשוטים שאת יכולה לעשות כדי להיפטר ממנה.

יום שישי 09:30 – 11:30 צומות ניקוי רעלים – כלי עוצמתי לריפוי
פאנל מומחים בהנחיית ד"ר גיל יוסף שחר (M.D) ובהשתתפות אלירן דה-מאיו ויגאל קוטין. בפאנל מקיף זה, תשמעו 3 סקירות מרתקות על עולם ניקוי הרעלים ואחריהן יתקיים סשן שאלות ותשובות. ד"ר גיל יוסף שחר M.D, מומחה לרפואה תזונתית וראש המרכז לרפואת הרמב"ם, בוגר לימודי רפואה בטכניון, עומד בראש תוכנית הכשרת מטפלים ברפואה תזונתית, מרצה, כותב ועורך מדעי של ספרי בריאות ותזונה, יעניק הרצאת מבוא לתחום ניקוי הרעלים: איך זה באמת קורה בגוף שלנו? האם המדע תומך בצומות לניקוי רעלים? מהם האתגרים והסכנות ואיך עושים זאת בצורה בטוחה? אלירן דה מאיו – מייסד בית הבריאות והבעלים של מצפה אלומות החדשה – מרכז הבריאות המתקדם והמוביל בישראל, ליווי צומות מים, תזונה מותאמת אישית, התחזקות גופנית וגמילה מהתמכרויות יספר על שיטת הצום העוצמתית ביותר – צום מים, בשילוב סיפורים מהשטח על תוצאות ריפוי בעקבות יישומה. יגאל קוטין – נטורופת, הרבליסט קליני ומטפל ברפואה סינית, יחשוף את שיטת התזונה הנחקרת ביותר כיום כמעכבת הזדקנות של התאים. נלמד על "תזונה מחקת צום" (FMD) שמאפשרת לאכול ועדיין ליהנות מיתרונות הצום.

יום שישי 09:00 – 11:00 סודות האפי גנטיקה לטיפול בהשמנת יתר
ד"ר יעל מצליח, Ph.D ,N.D, חוקרת אפיגנטיקה, מומחית ברפואה סינית ונטורופתיה. זה מאוד לא סביר שהגנום שלנו השתנה כל כך בעשורים האחרונים עד שהוא מוביל את כל אוכלוסיית העולם להשמנה. ברור היום יותר מתמיד שההורשה האפי גנטית הייתה תלויה ומושפעת מאוד מגורמים סביבתיים, גורמים תזונתיים ואורח חיים לא בריא שהיו באינטראקציה עם הגנום שלנו והשפיעו על מחלות אנושיות והשמנה. במהלך הסדנה נחקור באופן מעמיק ונלמד על הגורמים התזונתיים והסביבתיים המשפיעים על האפיגנום וגורמים להשמנת יתר, כמו גם על הסיכונים בהשמנת יתר. נלמד כיצד ניתן להשפיע באמצעות תזונה ואורח חיים על ״כיבוי״ ו״הדלקה״ של גן ההשמנה, נדון בתפריטים שמשפרים אפיגנטיקה ומונעים השמנת יתר וכן נכין ונטעם 3 מתכונים מנצחים למיקסום האפיגנטיקה ולמניעת השמנה.

יום שישי 10:00 – 11:30 כלים לשינוי הרגלים באורח החיים
ניב פרן, מגיש תכנית הרדיו והפודקאסט "מר מחר". מייסד ומנהל "אנשי המחר" ו"קבוצת לדעת", דוקטורנט ונווט קרב בחיל האוויר. בזמן משבר, כשאנחנו נלחמים על השפיות ועל הנורמליות שלנו, ניהול פנימי והרגלים נכונים חשובים מאי פעם. אנחנו מוצפים בידע על תזונה, יודעים ומבינים מה נכון ובריא לאכול – אבל עכשיו הגיע הזמן ללמוד איך ליישם, לאורך זמן ובצורה עקבית! בהרצאה חווייתית, סוחפת ו"מפילת אסימונים", נגלה את הסודות שיגרמו לנו להצליח להתמיד באורח חיים בריא על ידי תכנות של המוח וחיבורו ללב. איך פורצים את מחסום המוטיבציה? איך מניעים את עצמנו לפעולה? איך מצליחים לשנות את מה שברור שצריך לשנות, אבל כל כך קשה? הרצאה מטלטלת, מצחיקה וחדשנית עם תשובות מפתיעות וכלים אפקטיביים שיסייעו לנו להצליח במה שלא הצלחנו עד עכשיו. הרצאת חובה לבריאות טובה.

יום שישי 09:00 – 11:00 איך נכין שייק ירוק מושלם לניקוי רעלים והרזיה? מיטל קלרפלד, נטורופתית להרזיה טבעית ואורח חיים בריא, תעביר סדנה מרתקת וטעימה שתעניק לכם מלא מוטיבציה להתחיל לשקשק מידי יום. בסדנה תקבלו ידע בריאותי חשוב וטיפים להכנת שייקים מושלמים לבריאות והרזיה בשעות השונות של היום. בנוסף תגלו את הסוד שמאפשר לאכול כל כמות ועדיין לרזות ותחשפו לשגרת הבוקר לשיפור ההרגשה ולבטן שטוחה וקלילה. הסדנה תכלול הדגמות וטעימות של 3 סוגי שייקים מוצלחים ומפנקים וגם מתנה: חוברת מתכוני השייקים הכי טעימים בהבטחה! כל הרכיבים בסדנה הם טבעוניים, ללא מוצרי חלב, ללא סוכר מעובד וללא גלוטן.

יום שישי 10:00 – 11:30 כל סודות הקוסמטיקה הנקייה
קטרינה ידלין, מומחית לארומתרפיה, תזונה וקוסמטיקה טבעית, מייסדת ומנכ"לית חברת קטרינה טיפוח אורגני, תעביר הרצאה בנושא רכיבים נקיים-in, רעלים-out! כל מה שצריך לדעת על המגמה הכי חדשנית בעולם הביוטי: קוסמטיקה נקייה. בהרצאה תלמדו על דרכים וחומרים טבעיים לעור חיוני קורן ובריא וכן על שגרת הטיפוח האידיאלית שתאט את התבגרותו הכרונולוגית של העור בצורה טבעית. בנוסף תקבלו כלים מעשיים שיעזרו לכם לסגל הרגלים מיטיביים לעור החיצוני ולאור הפנימי.

יום שישי, 24/1/23, 12:00 – 13:30 הרצאה בנושא הסוף לעייפות והתשישות
ד"ר ציון שלוסברג M.D, רופא מומחה ברפואת משפחה מזה עשרים שנה המתמחה ברפואה פונקציונלית, בוגר המכונים המובילים בארה"ב לרפואה פונקציונלית, יעביר הרצאה ויבדוק האם אתם מרגישים עייפים? תשושים? כאובים? חסרי חיוניות? שוב חייבים עוד קפה ועוד שוקולד, רק בשביל לשרוד את היום? זה לא צריך להיות ככה! אל תחמיצו את ההזדמנות לעשות את הצעד הראשון כדי לחזור ולהרגיש רעננים, בריאים ובשיא היכולות שלכם! בהרצאה תגלו מה הסיבות האמיתיות לעייפות ולתשישות ,מה אפשר לעשות על מנת לאבחן נכונה את מצבכם ,להיפטר מהחולי ומהעייפות, ולהתחיל לחיות את החיים שלכם במלואם, מאושרים ומלאי אנרגיה. אתם מוזמנים להרצאה מלאת תוכן וטיפים פרקטיים שרבים העידו שהיא שינתה את חייהם.

יום שישי 12:00 – 13:30 קמחים אלטרנטיבים בעידן החדש
אסי רוז, נטורופתית ומומחית לקולינריה בריאה, בוגרת התואר השני מהאוניברסיטה למדעי הגסטרונומיה שבצפון איטליה ואשת קולינריה, תעביר סדנא בנושא אוכל טעים, בריא ומשגע שעושה שימוש בקמחים אלטרנטיביים ובמחיות אגוזים שמעניקים לנו שלל יתרונות תזונתיים. בסדנה נדגים כמה מתכונים שיכולים לשמש אתכם על בסיס יומי: לחמים מעולים, בסיס לעוגות עסיסיות וטעימות ובצק עוגיות נהדר שיהפוך לעוגיות קריספיות וממכרות. כל משתתפי הסדנה ייהנו ממגוון רחב של מתכונים וקיוארקוד המוביל לכל תכני הסדנה ולמתכונים רבים נוספים.

יום שישי 12:00 – 13:30 איך ליצור בית בריא משלכם
אפרת אטיאס, בעלת "הבית הבריא של אפרת אטיאס", מטפלת בתזונה טבעית ומנחה משפחות ויחידים לחיים בריאים, תעביר הרצאה בנושא שיפור הרגלי התזונה בבית. כולנו רוצים להבטיח את בריאותנו ובריאות ילדינו עכשיו ובעתיד. ההרצאה של אפרת תהפוך מטרה זו לאפשרית וקלה ליישום. בהרצאה הזאת תמצאו במרוכז את כל הדרוש לכם כדי ליהנות ממטבח בריא למשפחה בריאה, ללא קיצוניות וללא מהפך במטבח. בנוסף תקבלו כלים שיאפשרו לכם לרתום את בני הבית לשינוי במינימום התנגדות, ותלמדו כיצד לצלוח את האתגרים הצפויים בבטחה ובהצלחה.

יום שישי 11:30 – 13:30 mind-food-ness – חופש באכילה רגשית
אנה נווה לדרמן, פסיכותרפסיטית ומורה למיינדפולנס ול-MBSR, יועצת לתזונה אינטגרטיבית וטרילותרפיה, תעביר סדנא כיצד נשפר את מערכת היחסים שלנו עם הגוף שלנו ועם האוכל? סדנה חוויתית המשלבת ידע, תרגול והנאה עם דגש על היישום בחיי היום יום. בסדנת MIND FOOD NESS (גישה מבוססת מיינדפולנס) נאמן את התודעה לתשומת לב ונוכחות בהווה, נלמד לזהות את היחסים שלנו עם האוכל והאכילה, נכיר ונלמד את מעגל הסבל והסטרס באכילה הרגשית, נלמד להכיל רגשות לא נעימים במקום לאלחש אותם באמצעות אוכל ונצא עם תרגולים פרקטיים ליישום בשגרה.

יום שישי 11:30 – 13:30 RAW-FOOD: להתאהב בקינוחים בריאים
מיכאלה עפרוני, יועצת ומלווה לתזונה טבעית ואורח חיים בריא. לכולנו תשוקה טבעית לבריאות ולמתוק. בחוויה קולינרית זו נלמד לשלב ביניהם באופן יצירתי, מעורר חושים והשראה. נגלה איך ליצור מתכונים קלים וטעימים, תוך שמירה על מקסימום ערכים תזונתיים. נכין יחד: משקה צ׳אי פקאן חמים, ריבועי ׳כמוקולד׳ עם מוס שקדים- מאקה, ריבועי פיסטוק לימוניים, כדורי פררו ׳רואו׳ שה. כל המתכונים הם בגישת RAW-FOOD מזון חי, ללא בישול. נשתמש רק ברכיבים טבעיים מן הצומח וללא רכיבים מעובדים.במהלך הסדנה יחולקו טעימות ודפי-מתכונים. כל חומרי הגלם בסדנה הם ללא מוצרים מן החי, ללא סוכר לבן וללא גלוטן.

קרדיט: ליאור שני
קרדיט: הפורטל לתזונה בריאה
כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
האם ידעתם שחומרי ניקוי רבים עלולים להוות סכנה בריאותית ממשית?
6 טיפים לניקיון בטוח והמלצות חשובות ליום שאחרי הניקיון בין אם...
שירותי רפואה זמינים גם בחג: הכללית תפעיל מיונים קהילתיים ומוקדי לילה בחג הפסח
חג הפסח מתקרב ובכללית מחוז חיפה וגליל מערבי מבטיחים ללקוחותיהם...
תקווה חדשה בטיפול בדיכאון וחרדות
דיכאון וחרדות הם הפרעות נפשיות נפוצות המשפיעות על מיליוני אנשים...
חכמים בשמש גם בחופשת פסח
לקראת חופשת חג הפסח, האגודה למלחמה בסרטן מפרסמת המלצות חיוניות...
בריאות בצלחת... מתכון מנצח לחג הפסח: קציצות בשר אפויות בתוספת תפוחי אדמה
את הקציצות האלו לא תרצו לפספס בחג הפסח, הן מהוות...
שימוש בטכנולוגיה הדיגיטלית ליצירת החיוך המושלם
חולמים על חיוך מושלם? מחקרים מראים שחיוך יפה ובריא תורם...
אוהבים מצות? כך תמנעו בעיות עיכול בפסח
מבין חגי ישראל, חג הפסח הוא אולי המאתגר ביותר מבחינה...
שינה טובה
אוניקס - שינה טובה וטיפול אנטי אייג ינג
שינה טובה שינה טובה היא חיונית לרווחה כללית ולתפקוד מיטבי. שינה...
האם כל אדם עם בעיה פסיכיאטרית חייב להתאשפז?
רבים מאיתנו אומנם כבר מודעים לכך שיש אנשים שסובלים מבעיות...
אוהל צבאי: תכונות, שימושים ויתרונות
אוהלים צבאיים הם חלק קריטי בפעולות צבאיות, המספקים מחסה, אחסון...
דילוג לתוכן