מה הכלים המקצועיים לטיפול בנפש

מה הכלים המקצועיים לטיפול בנפש
קרדיט canva

אנחנו לא יכולים להתייחס לכל מתמודדי הנפש באותו האופן ואנחנו לא יכולים להכליל את כל המחלות הנוגעות לנפש האדם במשפט אחד. אנחנו כן יכולים להגיד כי מתמודדי נפש למעשה מתמודדים עם מחלה לכל דבר ועניין. ממש כמו שילד עם עצם שבורה צריך גבס שיסייע ליד להחלים, הרי שגם מתמודדים בנפש, צריכים לקבל מענה רפואי מקיף, כדי להצליח להתגבר על האתגר הנפשי עימו הם נאלצים להתמודד. טיפול נפשי לעיתים נתפס כמו משהו שרק 'משוגעים' צריכים. אבל האמת היא כי לא מעט ישראלים וישראליות, מוצאים את עצמם נאלצים להתמודד עם רגעים לא פשוטים מטעמים שונים. אין בזה שום בושה. כאמור, מתמודד נפש הוא מי שפשוט צריך סיוע מקצועי, כדי להצליח להחלים, ממחלה בה לקה שלא באשמתו. אנחנו, קבוצת 'רוח ים', מתעוררים בכל בוקר, במטרה לסייע לעוד ועוד ישראלים וישראליות, פשוט, להרגיש יותר טוב.

באילו כלים טיפוליים אנחנו יכולים להיעזר

בגדול, המערכת שלנו פנויה לטפל בכל מתמודד נפש בטיפול הוליסטי. חשוב לזכור, יש הרבה סיבות המובילות מתמודד נפש להתמודד עם סימפטומים כאלו ואחרים של קשיים נפשיים ורגשיים. זו יכולה להיות השלכה של גנטיקה משפחתית ואלו יכולים להיות נסיבות החיים שהובילו להתמודדות הזו. בין היתר, אנחנו מציעים טיפול תרופתי, הניתן על ידי פסיכיטארים מוסמכים ומקצועיים. בנוסף, אנחנו מקפידים על מתן ליווי טיפולי ריגשי, בידי עובדת סוציאלית ואנשי מקצוע מתחום הפסיכולוגיה. חשוב להבין, אמנם, טיפול בדיכאון וחרדה, למשל, הוא משהו שיכול להיות רלוונטי לחלקים גדולים באוכלוסייה. אבל, המטרה שלנו היא להעניק מענה למי שנדרשים להגיע לאשפוז פסיכיאטרי מחשש כי הם יפגעו בעצמם או באחרים סביבם. אנחנו כמובן מטפלים לא רק בסובלים מדיכאון, אלא במי שמתמודדים עם מצבים לא פשוטים מתחומים שונים של בריאות הנפש.

למי הטיפול שלנו מיועד

הקבוצה מייעדת את השירותים שלה למתמודדי נפש אשר עברו את גיל שמונה עשרה. הבחנו בכך שדווקא בגילאים המובגרים, אין מענה מספיק של המדינה ואנחנו כאן כדי לתת את התשובה הטובה ביותר שלנו, עבור מי שמחפשים עזרה וסיוע.

אם קרוב משפחה נמצא במשבר או אם אתם בעצמכם מעוניינים לפנות לקבל עזרה, אנחנו נשמח לתת לכם כתף תומכת ומענה מקצועי. זה לא תמיד פשוט לעשות את הצעד הראשון אל עבר טיפול משמעותי, אבל אנחנו כאן כדי להפוך את המסע הזה קצת יותר פשוט עבורכם.

 

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
מחקר חדש בכתב העת היוקרתי בעולם מצא שאלצהיימר מתחיל כ -18 שנה לפני האבחון הקליני
כ - 150,000 איש בישראל מתמודדים עם המחלה, שנפוצה יותר...
האם ידעתם שחומרי ניקוי רבים עלולים להוות סכנה בריאותית ממשית?
6 טיפים לניקיון בטוח והמלצות חשובות ליום שאחרי הניקיון בין אם...
תקווה חדשה בטיפול בדיכאון וחרדות
דיכאון וחרדות הם הפרעות נפשיות נפוצות המשפיעות על מיליוני אנשים...
חכמים בשמש גם בחופשת פסח
לקראת חופשת חג הפסח, האגודה למלחמה בסרטן מפרסמת המלצות חיוניות...
בריאות בצלחת... מתכון מנצח לחג הפסח: קציצות בשר אפויות בתוספת תפוחי אדמה
את הקציצות האלו לא תרצו לפספס בחג הפסח, הן מהוות...
שימוש בטכנולוגיה הדיגיטלית ליצירת החיוך המושלם
חולמים על חיוך מושלם? מחקרים מראים שחיוך יפה ובריא תורם...
האם כל אדם עם בעיה פסיכיאטרית חייב להתאשפז?
רבים מאיתנו אומנם כבר מודעים לכך שיש אנשים שסובלים מבעיות...
אוהל צבאי: תכונות, שימושים ויתרונות
אוהלים צבאיים הם חלק קריטי בפעולות צבאיות, המספקים מחסה, אחסון...
הדרך הנכונה לטפל בשיניים שלכם
כאבי שיניים זה לא משהו שאפשר להשלים איתו. יכול להיות...
בכל עונה אפשר ליהנות מפירות יער
פירות יער הם השם הכולל שניתן לסוגי גרגירים שונים שרובם...
דילוג לתוכן