כמה טוב לראות ברור יותר

כמה טוב לראות ברור יותר
קרדיט Canva

אין שמחה כמו שמחה של ילד שרואה ברור יותר ולא ידע אפילו שזה אפשרי. אם אתם רואים בעיות אצל ילדים שקשורות לדרך שבה הם לא רואים את העולם וברור לכם שהם פשוט לא רואים טוב, הגיע הזמן לתת להם את המתנה של ראייה ברורה וטובה יותר, אבל רק במקום שמוסמך לעשות זאת. את זה מותר לעשות רק לאחר בדיקת אופטומטריסט, כמובן, ולא כל אופטיקאי הוא גם מוסמך לעשות זאת ולבדוק את כל ההשלכות של בעיות ראייה על ילדים ומבוגרים. יש בדיקות מסוימות שיכולות לגלות בעיה יותר רחבה מבעיית קוצר או רוחק ראייה ואת זה יוכל האופטומטריסט לראות מיד בבדיקה מוסמכת. אם אתם מזהים שיש לילד בעיות ראייה מסוימות בואו לבדוק אותו כדי לתת לו את המשקפיים שהוא זקוק להם, גם אם זה ייראה לו מוזר ולא פופולרי להסתובב אתם. אופטיקה אנדי היא חנות של אופטומטריסטים ואופטיקאים שבה אפשר לעשות בדיקות ראייה וגם לבחור משקפיים שכל ילד ישמח להרכיב אותם, כי הם אופנתיים ונראים טוב.

מסגרות משקפיים בטווח של דגמים ומחירים

משקפיים לא חייבים להיות יקרים, בוודאי לא לילדים שירצו אולי יותר מזוג אחד, גם כדי שיהיה רזרבי וגם משום שיש צבעים שונים למשקפיים שיכולים לשמח אותם. ילדים לא תמיד אוהבים ללכת עם משקפיים משום שזה נראה להם לא הכי "מגניב", אבל הם מבינים שרק כך הם יוכלו לראות טוב ולהשתלב בלימודים מבלי להפסיד חומר. הם ישמחו לקבל משקפיים שמתאימים לגילם והם צבעוניים יותר, לכן, מומלץ לבדוק כמה שיותר מסגרות למשקפי ראיה שיכולות להתאים לילדים שלכם כדי שתוכלו לעשות זאת בצורה הכי נעימה לילד. מסגרות חייבות להיות גם איכותיות וגם עמידות במיוחד בגיל הזה כדי שלא יישברו ויתפרקו בקלות ואת זה בוחרים בחנות איכותית בלבד.

לדעת מהו המספר של הילד

יש כמה בעיות עיניים מוכרות אצל ילדים שהמספר שלהם בדרך כלל עולה בהתמדה עם השנים. לפעמים מדובר במספר שמבטא קוצר ראייה יחד עם ליקויים נוספים בעיוות העדשה והראייה ואז נוסף מה שקרוי צילינדר למשקפיים. רק אז אפשר לראות באמת בצורה טובה ומבלי לגרום לכאבי ראש לילדים שלא אבחנו אותם נכון בהתחלה. לכן, חשוב לעבור בדיקת עיניים לילדים אצל אופטומטריסט שבודק כל היבט ומתאים את המשקפיים בדיוק לילד עם כל מה שנמצא בבדיקה. כך המשקפיים לא גורמים לכאב ראש והילד רואה מצוין. אצל אופטיקה אנדי תוכלו לעבור בדיקות ראייה תקופתיות כדי לוודא שהמספר נשאר או לעדכן אותו בהתאם לשינוי.

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
מחקר חדש בכתב העת היוקרתי בעולם מצא שאלצהיימר מתחיל כ -18 שנה לפני האבחון הקליני
כ - 150,000 איש בישראל מתמודדים עם המחלה, שנפוצה יותר...
האם ידעתם שחומרי ניקוי רבים עלולים להוות סכנה בריאותית ממשית?
6 טיפים לניקיון בטוח והמלצות חשובות ליום שאחרי הניקיון בין אם...
תקווה חדשה בטיפול בדיכאון וחרדות
דיכאון וחרדות הם הפרעות נפשיות נפוצות המשפיעות על מיליוני אנשים...
חכמים בשמש גם בחופשת פסח
לקראת חופשת חג הפסח, האגודה למלחמה בסרטן מפרסמת המלצות חיוניות...
בריאות בצלחת... מתכון מנצח לחג הפסח: קציצות בשר אפויות בתוספת תפוחי אדמה
את הקציצות האלו לא תרצו לפספס בחג הפסח, הן מהוות...
שימוש בטכנולוגיה הדיגיטלית ליצירת החיוך המושלם
חולמים על חיוך מושלם? מחקרים מראים שחיוך יפה ובריא תורם...
האם כל אדם עם בעיה פסיכיאטרית חייב להתאשפז?
רבים מאיתנו אומנם כבר מודעים לכך שיש אנשים שסובלים מבעיות...
אוהל צבאי: תכונות, שימושים ויתרונות
אוהלים צבאיים הם חלק קריטי בפעולות צבאיות, המספקים מחסה, אחסון...
הדרך הנכונה לטפל בשיניים שלכם
כאבי שיניים זה לא משהו שאפשר להשלים איתו. יכול להיות...
בכל עונה אפשר ליהנות מפירות יער
פירות יער הם השם הכולל שניתן לסוגי גרגירים שונים שרובם...
דילוג לתוכן