פארם וטיפוח אורגני באתר "כרמלה":   לראשונה ישווקו מוצרי חברת אורגניקזון ב"כרמלה":  שירות משלוחי ירקות, פירות ומוצרי מעדניה – עד הבית 

פארם וטיפוח אורגני באתר "כרמלה":      לראשונה ישווקו מוצרי חברת אורגניקזון ב"כרמלה":   שירות משלוחי ירקות, פירות ומוצרי מעדניה – עד הבית 
צילום יחצ כרמלה

חברת  Organic Zone (אורגניקזון), המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים אורגניים, תיכנס לראשונה עם מותגי החברה לאתר האון ליין "כרמלה" שירות המשלוחים משוק הכרמל. 

מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי במסגרתו אתר כרמלה תשווק לראשונה את מותגי Organic Zone בקטגוריה ייעודית וחדשה שתיפתח באתר, העונה לשם פארם וטיפוח אורגני. לצד ירקות ופירות טריים, מוצרי מזון אורגניים, ודליקטסים, ישווקו לראשונה גם קטגריות כמו:  מוצרי טיפוח, קוסמטיקה, מוצרי שיער, הגיינת הפה מוצרי היגיינה נשית.  

בשלב הראשון ישווקו מוצרי פארם וטיפוח של המותגים האורגניים: המותג Cottony, ecoLove ומוצרי המותג Humble Brush. 

צילום דן לב

לדבריי נאור חסיד – מנכ"ל כרמלה:  "בעקבות דרישה הולכת וגוברת של קהל הלקוחות להרחבת סל מוצרי הנון פוד האורגניים, שמחים לשלב את מותגי אורגניקזון בקטגוריה ייעודית וחדשה באתר. אנו בטוחים ששיתוף פעולה זה הוא יריית הפתיחה להרחבת הפעילות המשותפת". 

לדברי שרונה רומנו לזרמנכ"ל חברת אורגניקזון: "כניסת מותגי אורגניקזון לכרמלה, היא טבעית, כחלק מצמיחת קטגוריית המוצרים האורגניים בישראל, בשנים האחרונות. בחרנו בקפידה את תמהיל המוצרים בשלב הראשון,  ובטוחים שנמשיך ונרחיב פעילות זו עם מותגים נוספים". 

כרמלה, שירות המשלוחים של ירקות ופירות ומוצרי מעדנייה משוק הכרמל. בכרמלה חיים את השוק, את מה שבעונה, מירקות ופירות טריים ומיוחדים, דרך מוצרים אורגניים, ללא גלוטן, גבינות, בשר, תחליפים טבעוניים ועד לחמים ומאפים מה Bakery, יינות ועוד המון חומרי גלם איכותיים. את כל אלה מלקטים ומביאים עד פתח הבית.

 

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
הדרך הנכונה לטפל בשיניים שלכם
כאבי שיניים זה לא משהו שאפשר להשלים איתו. יכול להיות...
כל מה שרצית לדעת על עלי נענע: למה הם כל כך בריאים? ולמה מומלץ לשתות לפחות פעם אחת ביום חליטת נענע
הנענע הידועה לכולנו כדלה בקלוריות אך מלאה ביתרונות בריאותיים ובסגולותיה...
12 המזונות הטובים ביותר לבריאות המוח שלנו
מאת נטורופת יגאל קוטין, הרבליסט קליני המוח הוא אחד האיברים החשובים...
אבוקדו, הזהב הירוק
מאת ניאורה מרטה, דיאטנית קלינית ראשית, B.Sc , R.D, בחלי...
שומרים על הנפש שלנו: אימוני חוסן בכללית
שירות חדש ופורץ דרך מעניק למטופלים המתמודדים עם מצוקה רגשית...
כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל יוצא לדרך: כנס "אוכלים בריא" ה-14 ייערך בתיאטרון גבעתיים בימים חמישי ושישי ה- 11-12 באפריל 2024
הרצאות מקצועיות ומעשירות בנושא מערכת העיכול, בריאות המוח, גיל המעבר,...
ברוח חג הפורים, מאכלים בתחפושת: כל מה שרציתם לדעת על סוגי מזון שמתחפשים למזון בריאות אך הם אינם בריאים בכלל
לכולנו חשוב לשפר את התזונה ולאכול בריא יותר. תעשיית המזון...
האגודה למלחמה בסרטן: "חלה התקדמות במחקר, באבחון ובטיפול, אבל אם נרצה להישאר גבוה על המפה - תידרש השקעה משמעותית במחקר במאבק במחלת הסרטן"
ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת בראשות ח"כ איימן עודה תערוך...
מהם הדרכים להתמודדות עם אכילה רגשית בעת משבר ?
כל זאת ועוד בהרצאה של עדי יערן, דיאטנית קלינית בתחום...
תזונה ואורח חיים בריא גם במילואים: תוכנית דיגיטלית חדשה לשמירה על תזונה נכונה ואורח חיים בריא בימי מילואים מבית 'חלי ממן' ובשיתוף קהילת המילואימיות
8 שבועות של תכנית דיגיטלית, ליווי מדויק ופרקטי עם חלי...
דילוג לתוכן