לחוות את הריפוי בדרך שונה משהכרתם

לחוות את הריפוי בדרך שונה משהכרתם
קרדיט - Freepik

מי שניסה כל שיטה שהיא ולא הצליח עדיין למצוא לעצמו את הריפוי שעובד לו, שמטפל בבעיות ספציפיות ומצליח ליצור שינוי, יכול להתוודע מעתה לשיטות לא קונבנציונליות רבות אחרות. חלק מהשיטות האלה עובדות דרך הגוף, חלק עובד מילולית או באמצעים שונים, וכולן מבוססות על הרצון להחזיר למטופל איזון בין הגוך לנפש. היום ידוע ומקובל לחשוב על איזון גוף נפש, מה שלא היה כך בשנים עברו, עד שהשיטות האלה חדרו למיינסטרים והפכו למקובלות. בין השיטות האלה תוכלו למצוא תרפיית מימדים, שיטה שעובדת על חיבור המודע לתת מודע ברמה התאית ומאזנת בין הגוף והנפש על ידי טיפול אצל מטפלים מוסמכים. השיטה לא מתאימה אמנם לכל אחד, אבל מי שחווה אותה רק הבטיח לעצמו תוצאות טובות בסדרת הטיפולים שלו בבעיה שגרמה לחוסר האיזון מלכתחילה. גיל וינטרוב – מטפל רגשי, מוסיקאי ואיש חינוך תודעתי מוסמך מטפל בשיטות שונות גם במבוגרים וגם בילדים ונוער, כדי לעזור להם להגיע למיצוי הפוטנציאל שלהם בחיים, לאזן אותם רגשית וללמד אותם כלים לשלוט במצבים שונים במקום להישלט על ידם.

כשהגוף יודע טוב יותר

לא תמיד אפשר לטפל בבעיות רגשיות בעזרת מילים ושיחות. לפעמים צריך לתת לגוף לעשות את שלו, לקבל טיפול שעוזר לו להתאזן על ידי שיטות שונות ובכך להצליח לחזור למצב של ריפוי עצמי. הגוף שלנו יודע לרפא את עצמו ואת זה אפשר לעשות הודות לאמצעים שונים שמעודדים זאת. במקרה הזה תוכלו לקבל טיפול בקערות טיבטיות, שמקובלות כבר אלפי שנים במזרח הרחוק והגיעו גם למערב. בצלילים העמוקים והייחודיים של הקערות מגיעים פנימה לרקמות התאים ומצליחו להניע תהליכי ריפוי שונים שהגוף מייחל להם. הצלילים חודרים למסלולי האנרגיה ומרכזי האנרגיה ועושים שם את העבודה החשובה כל כך של שחרור חסמים ומעצורים שהם אלה שמונעים את זרימת אנרגיית החיים. כשעוברים סדרת טיפולים כאלה מתחילים לראות את השינויים גופנית ונפשית והם עוצמתיים מאוד.

איזון רגשי גם לילדים

ילדים רגישים מאוד לשינויים ולמשברים ולכן הם גם מגיבים רגשית יותר מאשר רציונלית. הם לא יכולים לעבד בגיל צעיר את הלקחים שמפיקים מהחיים ולכן גם זקוקים לאמצעים אחרים כדי לבטא את עצמם. יש שיטות שונות שמקובלות למטרת טיפול ריגשי לילדים. את השיטות האלה אפשר לנסות לאחר שיחת היכרות שלפיה אפשר לדעת מהו האתגר שאתו הם מתמודדים וכיצד להגיע אליהם ולטפל בכך. גיל וינטרוב – מטפל רגשי, מוסיקאי ואיש חינוך תודעתי מוסמך מציע לכם טיפולים למבוגרים ולילדים ונוער, טיפולים שנוגעים ומשפיעים.

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
כל מה שחשוב לדעת על קרצינומת תאי הבסיס – BCC
קרצינומת תאי בסיס - Basal Cell Carcinoma, ובראשי התיבות BCC – היא סוג...
האם ניתן לייעל טיפולים קונבנציונליים בפגמי עור הפנים?
האם השיפור הרצוי בגוון עור הפנים שלכם פשוט אינו בר...
האגודה לבריאות הציבור מתחדשת שלושה סניפים חדשים של תכנית יזהר בחיפה ירושלים ואשדוד מצטרפים לשני הסניפים הקיימים בתל אביב ובבאר שבע
תכנית יזהר של האגודה לבריאות הציבור, הפועלת למזעור נזקים בקרב...
חוזרים לבית הספר: עשרת הדיברות לקופסת אוכל מנצחת!
לתזונה של ילדנו חשיבות מכרעת על עתידם הבריאותי שנים קדימה,...
הדמיית שיער ומיקרופיגמנטציה: פתרונות חדשניים לשיפור מראה הקרקפת
בעידן המודרני, התקדמות הרפואה האסתטית מאפשרת למטופלים פתרונות מתקדמים ואפקטיביים...
כואב לכם הגב? אנחנו כאן כדי לעזור
כאבים בגב זו כמובן תחושה לא נעימה. כל מי שעבר...
סובלים מפגיעה ביכולות האורתופדיות? ככה אפשר לעזור לכם
כולנו מאחלים לעצמנו לעבור את החיים בכמה שיותר אושר ושמחה...
גמילה מתרופות
גמילה מתרופות
אחד מהחומרים שאנשים הרבה פעמים מתמכרים אליהם, אלה הן התרופות....
לחוות את הריפוי בדרך שונה משהכרתם
מי שניסה כל שיטה שהיא ולא הצליח עדיין למצוא לעצמו...
הדרך להליכה נוחה וללא כאבים
כאבים ובעיות בכף הרגל הם בעיות נפוצות המשפיעות על איכות...
דילוג לתוכן