רופא פסיכיאטרי פרטי

רופא פסיכיאטרי פרטי
קרדיט: Freepik.com

לכולנו מובן מאליו כי שמירה על בריאות הגוף חיונית לאיכות החיים ומגדילה את הסיכוי לאריכות ימים. אנו מוכנים להשקיע לא מעט משאבים ולהסתייע בגורמים מקצועיים כדי להבטיח שבריאותנו תישמר היטב, ואנו מקדישים לא מעט תשומת לב לאורח החיים הבריא שלנו. גם כשמדובר בתחום בריאות הנפש, סיוע מקצועי ראוי יכול להיות קריטי. אם נקלעת לתקופה משברית בפרשת דרכים משמעותית בחייך, אם התמודדת במשך תקופה ארוכה עם קשיים נפשיים, ולכל מטרה טיפולית אחרת – מומלץ להסתייע בשירותי רופא פסיכיאטרי פרטי. ד"ר אביתר שגב מזמין אותך אל הקליניקה הפרטית שלו ברחובות, לקבלת טיפול מקצועי ואנושי וליציאה לדרך חדשה.

יחד נבחר באפיקי הטיפול המתאימים במדויק לצרכיך

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר בקבלת טיפול במערכת הציבורית, הוא תקופות ההמתנה הארוכות. העומס על הפסיכיאטרים של קופות החולים והתחנות לבריאות הנפש הוא עצום ולעתים קרובות מטופלים מדווחים על רצונם במפגשים תדירים וממושכים יותר. כדי להבטיח שיעמדו לרשותך בכל שלב האפשרויות הטובות ביותר לניהול המצב שלך, לעתים מומלץ להסתייע בגורם פרטי. בין אם חיפשת אחר פסיכיאטר באשדוד, בראשון לציון או בנס ציונה, פעמים רבות כדאי להשקיע כדי להגיע לאיש טיפול שיוכל לתת לך את היחס שבאמת מגיע לך.

מחויב לשמירה על פרטיותך

כאשר אנו מקבלים טיפול במסגרת ציבורית, ישנה סבירות מסוימת כי ניתקל באנשים שאנו מכירים בבואנו לקבל טיפול. חרף המאבק בסטיגמה אודות קבלת טיפול נפשי, אנו רואים כי לעתים קרובות שיקול זה עשוי לגרום לרבים להירתע מקבלת טיפול. כמו כן, מטופלים רבים אינם מעוניינים בתיעוד פגישותיהם עם גורמי בריאות הנפש בתיקם הרפואי. טיפול על ידי גורם פרטי מאפשר לך להסיר את הדאגה הזו מליבך ולקבל את השירות הנדרש לך בראש שקט. כך, ללא תורים ארוכים והמתנה ממושכת, עם כל תשומת הלב שמגיעה לך ובדיסקרטיות מוחלטת, יהיה באפשרותך לקבל את הכלים הטובים ביותר לניהול המצב.

בין אם נדרשת לך התייעצות לטיפול תרופתי, אם ברצונך לרכוש מיומנויות חדשות לוויסות רגשי או אם עליך לעבור הערכה פסיכיאטרית במסגרת הליך משפטי או מנהלי, ד"ר אביתר שגב מעמיד לרשותך את יכולותיו ונסיונו בתחום הפסיכיאטריה ומזמין אותך לתהליך שמציב את רווחתך וכבודך בראש סדר העדיפויות. לפרטים נוספים ולתיאום פגישת ייעוץ, ניתן ליצור קשר כעת במספר 055-2774685.

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
שירותי רפואה זמינים גם בחג: הכללית תפעיל מיונים קהילתיים ומוקדי לילה בחג הפסח
חג הפסח מתקרב ובכללית מחוז חיפה וגליל מערבי מבטיחים ללקוחותיהם...
תקווה חדשה בטיפול בדיכאון וחרדות
דיכאון וחרדות הם הפרעות נפשיות נפוצות המשפיעות על מיליוני אנשים...
חכמים בשמש גם בחופשת פסח
לקראת חופשת חג הפסח, האגודה למלחמה בסרטן מפרסמת המלצות חיוניות...
בריאות בצלחת... מתכון מנצח לחג הפסח: קציצות בשר אפויות בתוספת תפוחי אדמה
את הקציצות האלו לא תרצו לפספס בחג הפסח, הן מהוות...
שימוש בטכנולוגיה הדיגיטלית ליצירת החיוך המושלם
חולמים על חיוך מושלם? מחקרים מראים שחיוך יפה ובריא תורם...
אוהבים מצות? כך תמנעו בעיות עיכול בפסח
מבין חגי ישראל, חג הפסח הוא אולי המאתגר ביותר מבחינה...
שינה טובה
אוניקס - שינה טובה וטיפול אנטי אייג ינג
שינה טובה שינה טובה היא חיונית לרווחה כללית ולתפקוד מיטבי. שינה...
האם כל אדם עם בעיה פסיכיאטרית חייב להתאשפז?
רבים מאיתנו אומנם כבר מודעים לכך שיש אנשים שסובלים מבעיות...
אוהל צבאי: תכונות, שימושים ויתרונות
אוהלים צבאיים הם חלק קריטי בפעולות צבאיות, המספקים מחסה, אחסון...
הדרך הנכונה לטפל בשיניים שלכם
כאבי שיניים זה לא משהו שאפשר להשלים איתו. יכול להיות...
דילוג לתוכן