עושים כבוד לפורשים: סדנת פרישה ל 23 עובדי מד"א שיוצאים לגמלאות

עושים כבוד לפורשים: סדנת פרישה ל 23 עובדי מד"א שיוצאים לגמלאות
קרדיט צילום: דוברות מד"א

בסדנא שנערכה באשדוד נהנו הפורשים החדשים משורה של הרצאות מטעם חברת "הבית לפרישה נכונה בישראל" * אלי בין, מנכ"ל מד"א: "שמו הטוב של מד"א ניתן בזכות האבנים שאתם הנחתם ועל כך נתונה לכם התודה"

במד"א ציינו את הגעתם לגיל גמלאות של 23 מעובדי הארגון הוותיקים. בסדנא מיוחדת שנערכה לכבודם באשדוד במשך 3 ימים, נהנו המשתתפים משורה ארוכה של הרצאות והדרכות לקראת גיל הפרישה.

זו הפעם השביעית שעורכים במד"א סדנא מקצועית ומרגשת לוותיקי הארגון הפורשים ולבני ובנות זוגם. בסדנא המיוחדת שאורגנה ע"י מנהלת אגף ארגון ומנהל ומחלקת משאבי אנוש במד"א עו"ד שני דניאלס-ורמוס ואונגר אתי וסמין מנהלו ממחלקת משאבי אנוש במד"א, זכו המשתתפים להכנה מלאה לקראת גיל הפרישה שכללה דיונים והרצאות בנושא "תכנון פיננסי ותכנון פרישה", "הגנה משפטית, צוואות וירושות", "כלכלת משפחה בגיל השלישי", "תזונה נכונה", "השפעת הפרישה על מעגל החיים" ועוד.

יורם שאלתיאל, פראמדיק בכיר במד"א תושב רמת השרון שפורש ולקח חלק בסדנה שיתף: "התרגשתי מאוד מהסדנא שמעבר להיותה מגבשת ומהנה, הייתה בעיקר מקצועית, מועילה והקנתה ידע וכלים ליציאה לפרישה. לאחר 44 שנים מלאות בעשייה באמבולנסים ובניידות לטיפול נמרץ של מד"א, ולמרות שאני עוד ממשיך בפעילות בשירותי הדם של מד"א, הפרישה הצפויה מעלה חששות. לשמוע מאנשי מקצוע על ניהול כלכלי, אפשרויות לחסכונות וניהול זמן היה מעניין, מרחיב את הדעת ובהחלט נתן כלים חשובים."

מ"מ וסגן מנהל מחלקת בינוי במד"א אבי פיין, תושב כפר סבא , מוותיקי מד"א אשר עבד בארגון במשך 46 שנים ולקח חלק בסדנה: "לאחר 46 שנים במגן דוד אדום, שבהן הייתי רגיל לפעילות בלתי פוסקת מסביב לשעון במגוון תפקידים, החל מנהג אמבולנס וחובש טיפול נמרץ, דרך סגן מנהל מרחב דן במד"א, מנהל מחלקת אפסנאות ועד מ"מ וסגן מנהל מחלקת הבינוני בארגון, הפרישה מהווה אצלנו כנעלם גדול. החלטת ההנהלה על קיום הסדנה היא לא פחות ממבורכת – במהלך הסדנה הקנו לנו כלים בנושאים חשובים שיעזרו לנו להתמודד עם מה שצפוי לנו בעתיד – קבלת החלטות כלכליות לצד השאלה לגבי ניהול אורח החיים. ההבנה שצריך להמשיך באורח חיים פעיל, בריא ומלא היא חיובית."

רותי אורן, תושבת תל אביב שהייתה מנהלת אדמיניסטרטיבית לכספים בשירותי הדם של מד"א ופרשה לגמלאות שיתפה: "התכנים שקיבלנו בסדנא עשו סדר וחידדו נושאים רבים לי ולשאר המשתתפים, המידע החשוב שקיבלנו על פנסיה, כספים, מיסוי, תזונה ועוד יסייעו לנו להבין יותר טוב. חשוב מזה, קיבלנו כלים כדי לדעת איזה שאלות לשאול ולמי צריך לפנות על מנת לקבל מידע נוסף בתחומים האלו. אני מודה להנהלה על עצם קיום הסדנה, מימושה והפיכתה למסורת הפרישה של הארגון. זה כלי חשוב שכל פורש צריך לקבל."

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "עובדי מד"א היוצאים כעת לגמלאות, נתנו את מיטב שנותיהם לטובת הארגון ולמען הצלת חיים. אין בפי מספיק מילים להודות לכם ולהוקיר באמצעותן את פועלכם הרב. תרמתם למד"א רבות ואין לי ספק כי מד"א יישאר תמיד בית חם ופתוח עבורכם. איננו נפרדים. מד"א ימשיך לצעוד עמכם בכל דרך שבה תלכו. אני בטוח שעוד נראה את כולכם באים ומתנדבים, תורמים מהידע ומהניסיון הרב שצברתם. שמו הטוב של מד"א ניתן בזכות האבנים שאתם הנחתם ועל כך נתונה לכם התודה. אני מאחל לכם הצלחה רבה בהמשך".

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
מחקר חדש בכתב העת היוקרתי בעולם מצא שאלצהיימר מתחיל כ -18 שנה לפני האבחון הקליני
כ - 150,000 איש בישראל מתמודדים עם המחלה, שנפוצה יותר...
האם ידעתם שחומרי ניקוי רבים עלולים להוות סכנה בריאותית ממשית?
6 טיפים לניקיון בטוח והמלצות חשובות ליום שאחרי הניקיון בין אם...
שירותי רפואה זמינים גם בחג: הכללית תפעיל מיונים קהילתיים ומוקדי לילה בחג הפסח
חג הפסח מתקרב ובכללית מחוז חיפה וגליל מערבי מבטיחים ללקוחותיהם...
חכמים בשמש גם בחופשת פסח
לקראת חופשת חג הפסח, האגודה למלחמה בסרטן מפרסמת המלצות חיוניות...
בריאות בצלחת... מתכון מנצח לחג הפסח: קציצות בשר אפויות בתוספת תפוחי אדמה
את הקציצות האלו לא תרצו לפספס בחג הפסח, הן מהוות...
אוהבים מצות? כך תמנעו בעיות עיכול בפסח
מבין חגי ישראל, חג הפסח הוא אולי המאתגר ביותר מבחינה...
שינה טובה
אוניקס - שינה טובה וטיפול אנטי אייג ינג
שינה טובה שינה טובה היא חיונית לרווחה כללית ולתפקוד מיטבי. שינה...
הדרך הנכונה לטפל בשיניים שלכם
כאבי שיניים זה לא משהו שאפשר להשלים איתו. יכול להיות...
כל מה שרצית לדעת על עלי נענע: למה הם כל כך בריאים? ולמה מומלץ לשתות לפחות פעם אחת ביום חליטת נענע
הנענע הידועה לכולנו כדלה בקלוריות אך מלאה ביתרונות בריאותיים ובסגולותיה...
12 המזונות הטובים ביותר לבריאות המוח שלנו
מאת נטורופת יגאל קוטין, הרבליסט קליני המוח הוא אחד האיברים החשובים...
דילוג לתוכן