נטורופתיה ורפלקסולוגיה להקלה על המעי הרגיז

נטורופתיה ורפלקסולוגיה להקלה על המעי הרגיז
קרדיט צילום: פלורנס לוי

תושבת הצפון סבלה במשך שנים מתסמונת המעי הרגיז, שפגעה באיכות חייה ובביטחון העצמי. הודות לטיפולי נטורופתיה ורפלקסולוגיה בכללית רפואה משלימה חל שיפור משמעותי במצבה. השבוע כתבה מכתב הוקרה למטפליה

 

תושבת הצפון אובחנה לפני מספר שנים כסובלת מתסמונת המעי הרגיז, מה שהתבטא בנפיחות חזקות בבטן, גזים, כאבים חדים באזור הבטן התחתונה, עצירות, מצב רוח ירוד, רטט וקולות חזקים בבטן. "לפעמים הייתי מתעוררת בלילה מרוב כאב, אחרי כל ארוחה מגיעה עייפות נוראית, מחשבות שליליות ופסימיות, התרגשות ולחץ נפשי", סיפרה השבוע.

 

לאחר שעשתה בדיקות, נמנעה מאכילת מאכלים מסוימים והומלץ לה על נטילת תרופות מסוימות, היא לא הרגישה שזה עוזר לה כלל בשל תופעות לוואי שהשפיעו על ערנותה במהלך היום יום. בשלב זה של חייה החליטה שעליה לעשות שינוי: "החלטתי שאני רוצה לטפל בזה, יותר נכון ללמוד לחיות עם זה, באופן טבעי ומבלי כל שימוש בתרופות", סיפרה השבוע.

 

מה חיפשת כדי לשפר את מצבך ?

"חיפשתי שיטות טבעיות לטיפול ובכל החיפושים היו מפנים אותי למושג שנקרא 'רפואה משלימה'. קיבלתי המלצה על טיפול רפלקסולוגיה, שזה טיפול בעזרת כפות הרגליים. הרגשתי אושר כשגליתי שיש טיפול רפואי, בשיטות מקצועיות שונות, שמטפלות בכל מיני בעיות בריאותיות, אך בעיקרון שמייחד את השיטה שזה עיקרון גוף ונפש האדם".

 

בעקבות החלטתה לשנות את אורח חייה, היא פנתה למרפאת כללית רפואה משלימה בכרמיאל ופגשה את הרפלקסולוג ג'אודאת חלאילה. "כבר מהמפגש הראשון הוא נתן לי תחושה של רוגע ושלווה ושהכל יהיה בסדר, הצליח להבין את כל מה שעובר עליי כתוצאה מהמעי הרגיז, והסביר לי איך דרך עיסוי בכף הרגל הוא יכול להגיע לכל נקודה בגוף ולעזור להקל על כל התופעות".

קרדיט צילום: פלורנס לוי

 

כיצד הרפלקסולוגיה סייעה לך ?

"הרגשתי שמישהו שאב ממני את כל האנרגיה השלילית ופתאום עיכלתי שאני לא לוחצת על הבטן כמו תמיד. החלטתי להמשיך עם הטיפולים כי יצאתי מאוד מרוצה, ומה עוד, לא היה שימוש בשום תרופה או כל חומר שהוא לא טבעי…אני מרגישה שאני בן אדם אחר, כאילו נולדתי מחדש. ג'אודאת הרפלקסולוג הצליח לגרום לי להרגיש כמו שהייתי אדם צעיר, ללא דאגות, ללא כאבים".

 

 

מעבר לכך, היא קיבלה טיפול נטורופתי מהמטפל אלכס קוגן באותה המרפאה בכרמיאל. "אחרי כמה טיפולים עמוקים ומוצלחים ובעזרת התרופה הטבעית שקיבלתי, הצלחתי להגיע למקום שאני מבינה מה קורה בגוף שלי, איך לטפל בו, אם הוא קשור למערכת המנטלית והרגשית שלי. אני מאוד מרוצה מהתהליך ועוד יותר מזה שמחה שמצאתי דרך לחיות עם הגוף שלי כמו שהוא…התגברתי על הבעיה הזו והכל בעזרת המטפל אלכס שהעביר את כל הפגישות בצורה מקצועית וחלקה".

 

מה מצבך כיום ?

"אני מאוד מרוצה מההחלטה שעשיתי, מהדרך שבחרתי לטפל בעצמי, להבין את הגוף שלי, כי בסופו של דבר הגוף והנפש הם יחידה אחת שהיא בלתי ניתנת להפרדה, ולא כולם מפנימים את העובדה הזו. "היום אני אוכלת מלא דברים שעשו לי רע מקודם וגרמו לכל מיני נפיחות, כאבים ועצירות, אבל עכשיו כמעט ואין את התופעות האלו, אני יותר חייכנית, מצב רוח מעולה ומחשבות חיוביות".

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
מחקר חדש בכתב העת היוקרתי בעולם מצא שאלצהיימר מתחיל כ -18 שנה לפני האבחון הקליני
כ - 150,000 איש בישראל מתמודדים עם המחלה, שנפוצה יותר...
האם ידעתם שחומרי ניקוי רבים עלולים להוות סכנה בריאותית ממשית?
6 טיפים לניקיון בטוח והמלצות חשובות ליום שאחרי הניקיון בין אם...
שירותי רפואה זמינים גם בחג: הכללית תפעיל מיונים קהילתיים ומוקדי לילה בחג הפסח
חג הפסח מתקרב ובכללית מחוז חיפה וגליל מערבי מבטיחים ללקוחותיהם...
תקווה חדשה בטיפול בדיכאון וחרדות
דיכאון וחרדות הם הפרעות נפשיות נפוצות המשפיעות על מיליוני אנשים...
חכמים בשמש גם בחופשת פסח
לקראת חופשת חג הפסח, האגודה למלחמה בסרטן מפרסמת המלצות חיוניות...
בריאות בצלחת... מתכון מנצח לחג הפסח: קציצות בשר אפויות בתוספת תפוחי אדמה
את הקציצות האלו לא תרצו לפספס בחג הפסח, הן מהוות...
שימוש בטכנולוגיה הדיגיטלית ליצירת החיוך המושלם
חולמים על חיוך מושלם? מחקרים מראים שחיוך יפה ובריא תורם...
אוהבים מצות? כך תמנעו בעיות עיכול בפסח
מבין חגי ישראל, חג הפסח הוא אולי המאתגר ביותר מבחינה...
שינה טובה
אוניקס - שינה טובה וטיפול אנטי אייג ינג
שינה טובה שינה טובה היא חיונית לרווחה כללית ולתפקוד מיטבי. שינה...
האם כל אדם עם בעיה פסיכיאטרית חייב להתאשפז?
רבים מאיתנו אומנם כבר מודעים לכך שיש אנשים שסובלים מבעיות...
דילוג לתוכן