מייבלין ניו-יורק משיקה בישראל את התכנית החברתית העולמית של המותג "אמיצים ביחד" – לתמיכה בצעירים החווים חרדה ודיכאון

מייבלין ניו-יורק משיקה בישראל את התכנית החברתית העולמית של המותג "אמיצים ביחד" – לתמיכה בצעירים החווים חרדה ודיכאון
דוד קורן מנכל ערן צילום: יחצ

התכנית החברתית העולמית של המותג מייבלין ניו יורק מגיעה  השבוע לישראל: 'אמיצים ביחד' (Brave Together).  מדובר בתכנית חברתית עולמית לתמיכה בצעירים ובצעירות החווים חרדה ודיכאון. מטרת התכנית החברתית היא לתמוך בצעירים החווים חרדה ודיכאון, לנפץ את הסטיגמה הציבורית סביב הנושא ולהגדיל את הסיכוי לאיתורה בשלבים מוקדמים ולהנגיש את ערוצי הסיוע למי שזקוק לכך.

בכל העולם, התכנית פועלת בשיתוף הדוק עם ארגונים מתמחים. בישראל, תפעל התכנית בשיתוף פעולה ארוך טווח והדוק עם עמותת ער"ן – עזרה ראשונה נפשית, הארגון החברתי הוותיק והמוביל בנושא בישראל, זוכה פרס הנשיא למתנדב לשנת 2022, המעניק סיוע נפשי ותמיכה רגשית בטלפון ובאינטרנט, מזה 50 שנה. התכנית המשותפת עם קהילת המומחים של ער"ן, כוללת מגוון כלי תמיכה, החל מפלטפורמה לזיהוי מוקדם של סימני מצוקה, דרך הנגשת ערוצי הסיוע והתמיכה של העמותה ובנוסף, הגברת המודעות הציבורית ברשתות החברתיות ובמרחב הציבורי. מייבלין ניו-יורק תשקיע 10 מיליון דולר בתכנית החברתית ובישראל יושקעו מאות אלפי ₪.

קרדיט: יח"צ

במסגרת זו יעלה השבוע קמפיין דיגיטל רחב, תחת המסר "אתן.ם לא לבד", שיכלול פעילות ברשתות החברתיות:  טיקטוק, אינסטגרם ופייסבוק, בנכסיו הדיגיטליים של המותג לצד פרסום בנקודות המכירה ברחבי הארץ. את הקמפיין נבחרו להוביל ארבעה כוכבי הרשת:  ליזה ביך, ליאון שניידרובסקי, שיינה היידי ושיר בר, הידועים בחיבורם הרגשי והאישי לנושא. הבחירה במשפיעני הרשת נועדה לקדם את השיח והמודעות ולנפץ את הסטיגמה ואת מחסומי הבושה סביב דיכאון וחרדה.

אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, המשווקת את מותג מייבלין ניו יורק: "כמותג האיפור המוביל בקרב דור ה-Y ודור ה-Z, אנחנו מעודדים את הצרכנים לבטא את מי שהם באמת ולמצות את החיים בכול הכוח. מייבלין ניו יורק נחשב למותג המוביל ביותר בטיק טוק ישראל בקטגוריית מוצרי הצריכה ואחד המותגים החזקים בקרב הצעירים בישראל וזה היתרון היחסי שאנו מביאים לתכנית המשותפת עם עמותת ער"ן: מודעות, הנגשה וחשיפה לתופעה".  לדבריו: "אני גאה שמותג צעיר ומוביל לוקח על עצמו להוביל תכנית לתמיכה בצעירות ובצעירים החווים חרדה ודיכאון. באמצעות ההשפעה שלו, יתרום מייבלין ניו-יורק לקידום המודעות לתופעות אלו. אני מברך על שיתוף הפעולה ארוך הטווח עם עמותת ער"ן המתמחים בנושא, שנועד לסייע באופן אקטיבי לקידום המודעות והטיפול בתופעות של חרדה ודיכאון בקרב צעירים."

ד"ר שירי דניאלס, מנהלת מקצועית ארצית בעמותת ער"ן מוסיפה: "בקרב הצעירים קיים פער בין מה שרואים מעל לפני השטח למה שמתחולל בפנים. שיתוף הפעולה החשוב פותח לנו ערוץ נוסף אליהם, דרכו יוכלו ללמוד איך לזהות מצוקה, כיצד ניתן לתמוך ולהושיט יד ולהפנות לעזרה נפשית ראשונה. בשנה החולפת התקבלו בקווי הסיוע של ער"ן מעל ל- 58,000 פניות מצעירים ובני נוער (עד גיל 24) במהלכן הקשבנו והענקנו סיוע נפשי ותמיכה רגשית."

במסגרת השקת התכנית החברתית, ערך המותג בישראל סקר מקיף בדצמבר 2020 בקרב 505 צעירים בגילאי 15-35 ולהלן ממצאי הסקר העיקריים: מעל למחצית (58%) מהמשיבים סובלים מדיכאון או חרדה בתדירות משתנה. קבוצת הגיל "הסובלת ביותר" היא צעירים בגילאי 18-24 (65%).  מנתוני דו"ח עמותת ער"ן לשנת 2021 כשליש מפניות המצוקה של הצעירים לקווי הסיוע של העמותה עוסקות בתחום התוך-אישי וכוללות כאב נפשי, דיכאון וחרדה, מצוקה נפשית חריפה, התמכרויות והפרעות אכילה.

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
הדרך הנכונה לטפל בשיניים שלכם
כאבי שיניים זה לא משהו שאפשר להשלים איתו. יכול להיות...
כל מה שרצית לדעת על עלי נענע: למה הם כל כך בריאים? ולמה מומלץ לשתות לפחות פעם אחת ביום חליטת נענע
הנענע הידועה לכולנו כדלה בקלוריות אך מלאה ביתרונות בריאותיים ובסגולותיה...
12 המזונות הטובים ביותר לבריאות המוח שלנו
מאת נטורופת יגאל קוטין, הרבליסט קליני המוח הוא אחד האיברים החשובים...
אבוקדו, הזהב הירוק
מאת ניאורה מרטה, דיאטנית קלינית ראשית, B.Sc , R.D, בחלי...
שומרים על הנפש שלנו: אימוני חוסן בכללית
שירות חדש ופורץ דרך מעניק למטופלים המתמודדים עם מצוקה רגשית...
כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל יוצא לדרך: כנס "אוכלים בריא" ה-14 ייערך בתיאטרון גבעתיים בימים חמישי ושישי ה- 11-12 באפריל 2024
הרצאות מקצועיות ומעשירות בנושא מערכת העיכול, בריאות המוח, גיל המעבר,...
ברוח חג הפורים, מאכלים בתחפושת: כל מה שרציתם לדעת על סוגי מזון שמתחפשים למזון בריאות אך הם אינם בריאים בכלל
לכולנו חשוב לשפר את התזונה ולאכול בריא יותר. תעשיית המזון...
האגודה למלחמה בסרטן: "חלה התקדמות במחקר, באבחון ובטיפול, אבל אם נרצה להישאר גבוה על המפה - תידרש השקעה משמעותית במחקר במאבק במחלת הסרטן"
ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת בראשות ח"כ איימן עודה תערוך...
מהם הדרכים להתמודדות עם אכילה רגשית בעת משבר ?
כל זאת ועוד בהרצאה של עדי יערן, דיאטנית קלינית בתחום...
תזונה ואורח חיים בריא גם במילואים: תוכנית דיגיטלית חדשה לשמירה על תזונה נכונה ואורח חיים בריא בימי מילואים מבית 'חלי ממן' ובשיתוף קהילת המילואימיות
8 שבועות של תכנית דיגיטלית, ליווי מדויק ופרקטי עם חלי...
דילוג לתוכן