מטפלים יסודי בהתמכרות

מטפלים יסודי בהתמכרות

הדבר החשוב ביותר בטיפול בהתמכרות לאלכוהול הוא לזהות את ההתמכרות לאלכוהול בזמן. התמכרות לאלכוהול הינה דבר נפוץ בקרב ההתמכרויות ואחת מהתמכרויות שהכי קשה לזהות אותן ולהיגמל מהן. כמו כן טיפול בהתמכרות לאלכוהול הוא תהליך ארוך ותהליך שעובד על נפשו של המטופל ועל הרגליו. לרוב התמכרות לאלכוהול נובעת מבריחה מהמציאות של האדם ומבריחה ממחשבות ומתחושות שהאדם אינו מסוגל להתמודד איתן כעת. חשוב שאנשים הקרובים למתמכר יפנו לקבלת טיפול הולם למטופל ויעצרו את בעיית ההתמכרות בזמן שכן שהמטופל לא יהיה במצב של חיים ומוות, קבוצת MY GROUP מנוסה בתחום ההתמכרויות והיא עם ניסיון של מעל 15 שנה בתחום ההתמכרויות, התוכנית שלהם לא רק כוללת גמילה אלא הכנה למציאות חדשה ולשיקום אמיתי ואותנטי, הצוות של MY GROUP  מקצועי ומומחה בתחום הטיפול ויעניק עבור המטופלים את המענה הטוב ביותר עבורם.

תהליך שדורש סבלנות

טיפול בהתמכרויות הוא לא תהליך פשוט שכן הוא דורש סבלנות רבה מצד המטופל, התמדה וכוח סיבולת רב בפיתויים השונים. הטיפול מורכב מכמה שלבים והוא מונה צוות מומחים שיעמוד לצד המטופל לכל אורך התהליך וילווה אותו באופן צמוד וקפדני. חשוב לציין שטיפול בהתמכרויות הוא תהליך ארוך ובנוסף לכך הוא תהליך שמונע התמכרויות נוספות כגון התמכרות לפלאפון וכו'. הטיפול הוא טיפול שמלווה בשיטות טיפול שונות המתאימות במיוחד לסוג הטיפול הנדרש ולמטופל עצמו, הטיפול אמנם לא זול אך הוא מצליח ב98 אחוז מהמקרים.

מלווים אותך להצלחה

אחד מהדברים הכי ממכרים ובעצם הכי נפוצים במכוני הגמילה זה ההתמכרות לסמים, סמים בין אם הם קלים או קשים ההתמכרות אליהם היא אבסולוטית והיא ללא גבולות. טיפול בהתמכרות לסמים משתנה בהתאם לסם עצמו שאותו מטופל השתמש בו ובהתאם לאופיו של המטופל וזמן השימוש בו. הטיפול מלווה באנשי צוות חם מטעם MY GROUP שילוו את המתמכרים לכל אורך הטיפול ויעניקו למטופלים מרחב בטוח וחופשי להביע את אשר על ליבם. טיפול בהתמכרות לסמים או לכל דבר אחר מתעסקת לא רק בהתמכרות עצמה אלא גם בסיבה שלשמה הם התמכרו, לפרטים נוספים צרו קשר במספר: 050-4999876.

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
הדרך הנכונה לטפל בשיניים שלכם
כאבי שיניים זה לא משהו שאפשר להשלים איתו. יכול להיות...
כל מה שרצית לדעת על עלי נענע: למה הם כל כך בריאים? ולמה מומלץ לשתות לפחות פעם אחת ביום חליטת נענע
הנענע הידועה לכולנו כדלה בקלוריות אך מלאה ביתרונות בריאותיים ובסגולותיה...
12 המזונות הטובים ביותר לבריאות המוח שלנו
מאת נטורופת יגאל קוטין, הרבליסט קליני המוח הוא אחד האיברים החשובים...
אבוקדו, הזהב הירוק
מאת ניאורה מרטה, דיאטנית קלינית ראשית, B.Sc , R.D, בחלי...
שומרים על הנפש שלנו: אימוני חוסן בכללית
שירות חדש ופורץ דרך מעניק למטופלים המתמודדים עם מצוקה רגשית...
כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל יוצא לדרך: כנס "אוכלים בריא" ה-14 ייערך בתיאטרון גבעתיים בימים חמישי ושישי ה- 11-12 באפריל 2024
הרצאות מקצועיות ומעשירות בנושא מערכת העיכול, בריאות המוח, גיל המעבר,...
ברוח חג הפורים, מאכלים בתחפושת: כל מה שרציתם לדעת על סוגי מזון שמתחפשים למזון בריאות אך הם אינם בריאים בכלל
לכולנו חשוב לשפר את התזונה ולאכול בריא יותר. תעשיית המזון...
האגודה למלחמה בסרטן: "חלה התקדמות במחקר, באבחון ובטיפול, אבל אם נרצה להישאר גבוה על המפה - תידרש השקעה משמעותית במחקר במאבק במחלת הסרטן"
ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת בראשות ח"כ איימן עודה תערוך...
מהם הדרכים להתמודדות עם אכילה רגשית בעת משבר ?
כל זאת ועוד בהרצאה של עדי יערן, דיאטנית קלינית בתחום...
תזונה ואורח חיים בריא גם במילואים: תוכנית דיגיטלית חדשה לשמירה על תזונה נכונה ואורח חיים בריא בימי מילואים מבית 'חלי ממן' ובשיתוף קהילת המילואימיות
8 שבועות של תכנית דיגיטלית, ליווי מדויק ופרקטי עם חלי...
דילוג לתוכן