להיות כמו כולם

להיות כמו כולם
קרדיט תמונה FREEPIK

טיפולים נפשיים הם טיפולים שיכול לעבור כל אחד מאתנו אבל יש מטופלים שלהם קשה עם זה במיוחד משום שההפרעה שלהם היא יותר ממצוקה זמנית, או משבר נפשי שעלול לקרות לכל אחד. להם, הפרעה נפשית או תסמונת כלשהי יכולות להיות מה שמכשיל אותם משיקום והשתלבות מלאה בקהילה וחיים נורמטיביים. הם מקבלים טיפול תרופתי או טיפול נפשי אחר אבל מה שחסר להם בדרך כלל הוא שיקום בקהילה, לאחר שקיבלו מספיק כלים וייעוץ פסיכוסוציאלי שעוזר להם להתמודד עם השגרה. להם נחוץ שילוב ואיזון נוספים שאפשר לקבל רק מיועצים ומצוות טיפולי מקצועי שמתמחה בכך, ואת זה אפשר לקבל רק במסגרות שמתייחסות גם להיבטים השיקומיים החיוניים האלה. בבית סניטי – רוח ים מתמחים בשילוב כזה לאחר מתן טיפולים או במקביל אליהם, כדי לעזור לאנשים כאלה למצוא את מקומם מחדש ולהרגיש רצויים.

מגוון הטיפולים כמגוון התסמונות

היום מוכרות עוד ועוד תסמונות שלא היו מוכרות בעבר ומחייבות התייחסות אחרת לא רק של אנשי המקצועות הטיפוליים אלא גם של החברה. יש הרבה יותר אנשים שמאובחנים עם הפרעות שונות שיכולים להשתלב בכל חברה מבלי להיות מתויגים ומבלי ללכת לאיבוד כשהם מקבלים ייעוץ נכון והדרכה כיצד לעשות זאת. להם מיועדות מסגרות מאזנות שמעניקות להם גם טיפול נפשי במגוון התופעות, כמו טיפול בהפרעת אישיות או בחרדות, וגם את הייעוץ המקצועי שעוזר להם להתמודד עם הדרישות החברתיות להשתלב נכון. הם בוודאי זקוקים גם להכוונה תעסוקתית, משפטית, משפחתית ופיננסית כדי להשתקם בצורה הטובה ביותר למרות הקשיים הרגשיים שלהם.

דיכאון הוא תופעה חברתית

היום אנחנו מכירים טוב יותר גם בעיות רגשיות שהפכו למכה חברתית בגלל קשיים שונים שהמציאות מזמנת לכולם בכל מקום, וכך אנחנו גם נתקלים יותר בתופעות כמו דיכאון וחרדות שונות. זה כבר לא נדיר לראות אנשים מודים במפורש שהם מקבלים טיפול בגלל הקשיים שלהם להתמודד עם הלחצים שהחיים המודרניים ממיטים על כולם והם זקוקים לא רק לטיפול נפשי אלא גם לייעוץ ולאיזון בין הזמן שבו הם מטופלים לבין המציאות בחוץ. בבית סניטי – רוח ים מקבלים לא רק טיפולים כמו טיפול בדיכאון עמוק, בטראומות ובחרדות, אלא גם מעטפת תמיכה שמיועדת לשילוב שנחוץ לאנשים אלה גם לאחר מכן, בחברה שבה הם חיים, כדי להקל על דיכאון וסטרס שנובעים מהחיים עצמם.

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
האם ידעתם שחומרי ניקוי רבים עלולים להוות סכנה בריאותית ממשית?
6 טיפים לניקיון בטוח והמלצות חשובות ליום שאחרי הניקיון בין אם...
שירותי רפואה זמינים גם בחג: הכללית תפעיל מיונים קהילתיים ומוקדי לילה בחג הפסח
חג הפסח מתקרב ובכללית מחוז חיפה וגליל מערבי מבטיחים ללקוחותיהם...
תקווה חדשה בטיפול בדיכאון וחרדות
דיכאון וחרדות הם הפרעות נפשיות נפוצות המשפיעות על מיליוני אנשים...
חכמים בשמש גם בחופשת פסח
לקראת חופשת חג הפסח, האגודה למלחמה בסרטן מפרסמת המלצות חיוניות...
בריאות בצלחת... מתכון מנצח לחג הפסח: קציצות בשר אפויות בתוספת תפוחי אדמה
את הקציצות האלו לא תרצו לפספס בחג הפסח, הן מהוות...
שימוש בטכנולוגיה הדיגיטלית ליצירת החיוך המושלם
חולמים על חיוך מושלם? מחקרים מראים שחיוך יפה ובריא תורם...
האם כל אדם עם בעיה פסיכיאטרית חייב להתאשפז?
רבים מאיתנו אומנם כבר מודעים לכך שיש אנשים שסובלים מבעיות...
אוהל צבאי: תכונות, שימושים ויתרונות
אוהלים צבאיים הם חלק קריטי בפעולות צבאיות, המספקים מחסה, אחסון...
הדרך הנכונה לטפל בשיניים שלכם
כאבי שיניים זה לא משהו שאפשר להשלים איתו. יכול להיות...
בכל עונה אפשר ליהנות מפירות יער
פירות יער הם השם הכולל שניתן לסוגי גרגירים שונים שרובם...
דילוג לתוכן