השתלת שיניים לחולי סכרת – האם זה אפשרי?

השתלת שיניים לחולי סכרת – האם זה אפשרי?
credit canva

חולי סכרת רבים מוצאים את עצמם במציאות בה הם צריכים לבצע השתלת שיניים. השתלת שיניים היא פתרון נהדר לכל אלה שסובלים ממחסור בשיניים מכל סיבה שהיא. עד לא מזמן ההמלצה הייתה לא לבצע את התהליך בקרב חולי סכרת מכל מיני סיבות. אך כיום ניתן להגיד כי ישנה אפשרות להשתיל שיניים בקרב חולי סכרת בהצלחה רבה. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מתחילים את הפרוצדורה עצמה? החלטנו להרים את הכפפה ולהסביר לכם בדיוק על התהליך כולו. כך תדעו בדיוק אל תוך מה אתם נכנסים, עד כמה הפרוצדורה מורכבת והאם קיימים סיכונים. אחרי שכל התמונה תושלם לנגד עיניכם יהיה לכם קל להחליט מה הולך להיות הצעד הבא שלכם. אין סיבה שתכניסו ראש בריא אל תוך מיטה חולה בהקשר הזה. אך באותה מידה נגיד כי חובה עליכם לנסות להשיג את החיוך המושלם באופן קבוע.

מהו קושי בהשתלת שיניים לחולי סכרת?

על פניו נדמה כי אין קשר ישיר בין הסכרת עצמה לבין הצורך לבצע השתלת שיניים. אך כמו כל פציעה בין אם היא יזומה או שלא, אצל חולי סכרת ההחלמה היא איטית. הסיכוי של אנשים שמתמודדים עם סכרת לסבול מזיהומים עולה בצורה משמעותית. לפיכך ישנו קושי טבעי לבצע השתלת שיניים, גם אם היא נעשית בצורה זהירה ויסודית. ההליך הכירורגי כולו מתרפא לאט, ישנו סיכוי גבוה להיווצרות זיהום. לא תרצו למצוא את עצמכם במצב בו אתם מתמודדים עם בעיות אלה. אז מהי הבשורה האמיתית לחולי סכרת בכל מה שנוגע להשתלות שיניים?

כיצד חולי סכרת יבצעו השתלת שיניים?

כפי שאמרנו ישנה בעיה בריפוי חלל הפה לאחר ביצוע תהליך כירורגי רציני כמו השתלת שיניים. בו בזמן לרשות רופאי השיניים עומדות טכניקות טיפול מתקדמות המאפשרות הצלחה גבוהה. זה נכון שאין אחוזי הצלחה מוחלטים, בטח כאשר מבצעים השתלת שיניים בכל חלל הפה. אך בזכות השימוש בטכניקות המתקדמות ניתן יהיה להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי. חשוב להתאים את טכניקות הטיפול למטופל ולהיות כל הזמן עם האצבע על הדופק. על ידי בחירת הטכניקה המתאימה יחד עם המעקב הנכון ניתן יהיה להשיג את התוצאה הרצויה.

מהם סיכויי ההצלחה של השתלת שיניים לחולי סכרת?

ישנו סיכוי תמידי כי השתלת השיניים לא תצליח כמצופה, חובה להיערך לאפשרות הזאת. חשוב להגיד כי מדובר על מציאות שרלוונטית לכולם, ולא רק בקרב חולי סכרת. כן אפשר להגיד כי הסיכויים לבעיות אצל חולי סכרת גדלים באופן טבעי. בזכות השימוש בטכניקות מתקדמות ניתן יהיה בכל זאת לסיים את הטיפול כולו בהצלחה רבה. אחוזי ההצלחה נעים בין 70 עד 80 אחוזים, עם השנים האחוזים ממשיכים לעלות. נדמה כי בעוד כמה שנים כבר נצליח לגרד את 90 אחוזי ההצלחה בביצוע השתלת שיניים לחולי סכרת.

איפה לעשות השתלת שיניים לחולי סכרת?

אתם חולי סכרת וברצונכם לבצע השתלת שיניים? הגיע הזמן שתביאו את עצמכם למצב בו כל אחד היה רוצה להיות. להחזיר את איכות החיים למסלולה, ולהצליח לחייך באופן חופשי בכל הזדמנות שמגיעה. את השתלת השיניים חובה לעשות במרפאה שמכירה את הבעייתיות של חולי סכרת. כיום ישנן מרפאות שרוכשות ציוד מתקדם שמטרתו להצליח להשתיל שיניים לכל אחד ואחת. אם תבחרו את המרפאה הנכונה, אין סיבה שהתהליך כולו לא יסתיים בצורה מוצלחת. מעוניינים לבצע השתלת שיניים? מרפאתו של ד"ר ג'רי כהן מתמחה בהשתלת שיניים בקרב חולי סכרת: https://www.drjerry.co.il/

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
מחקר חדש בכתב העת היוקרתי בעולם מצא שאלצהיימר מתחיל כ -18 שנה לפני האבחון הקליני
כ - 150,000 איש בישראל מתמודדים עם המחלה, שנפוצה יותר...
האם ידעתם שחומרי ניקוי רבים עלולים להוות סכנה בריאותית ממשית?
6 טיפים לניקיון בטוח והמלצות חשובות ליום שאחרי הניקיון בין אם...
תקווה חדשה בטיפול בדיכאון וחרדות
דיכאון וחרדות הם הפרעות נפשיות נפוצות המשפיעות על מיליוני אנשים...
חכמים בשמש גם בחופשת פסח
לקראת חופשת חג הפסח, האגודה למלחמה בסרטן מפרסמת המלצות חיוניות...
בריאות בצלחת... מתכון מנצח לחג הפסח: קציצות בשר אפויות בתוספת תפוחי אדמה
את הקציצות האלו לא תרצו לפספס בחג הפסח, הן מהוות...
שימוש בטכנולוגיה הדיגיטלית ליצירת החיוך המושלם
חולמים על חיוך מושלם? מחקרים מראים שחיוך יפה ובריא תורם...
האם כל אדם עם בעיה פסיכיאטרית חייב להתאשפז?
רבים מאיתנו אומנם כבר מודעים לכך שיש אנשים שסובלים מבעיות...
אוהל צבאי: תכונות, שימושים ויתרונות
אוהלים צבאיים הם חלק קריטי בפעולות צבאיות, המספקים מחסה, אחסון...
הדרך הנכונה לטפל בשיניים שלכם
כאבי שיניים זה לא משהו שאפשר להשלים איתו. יכול להיות...
בכל עונה אפשר ליהנות מפירות יער
פירות יער הם השם הכולל שניתן לסוגי גרגירים שונים שרובם...
דילוג לתוכן