הכנה לקראת ניתוח חזה

הכנה לקראת ניתוח חזה
קרדיט medshape.co.il

אם את מתכננת לבצע ניתוח חזה מכל סוג שהוא בתקופה הקרובה (הרמת חזה, הקטנה חזה, הגדלת חזה, ועוד), מומלץ ורצוי שתתכונני מבחינה בריאותית, לוגיסטית, וכן נפשית, טרם הניתוח. בכתבה זו נדריך כיצד יש להתכונן טרם הכניסה לחדר הניתוחים כאשר אנו מתכננות לבצע הליך קוסמטי רפואי בחזה.

בשנים האחרונות יותר ויותר נשים מעוניינות ומבצעות ניתוח קוסמטי של ניתוחי חזה, בין אם מדובר בבחורה צעירה אשר מעוניינת להגדיל את החזה שלה, אישה לאחר לידות המעוניינת להרים את החזה, בחורה אשר מעניינת לבצע הקטנת חזה ועוד. אך אף על פי שניתוחי חזה (הרמת חזה, הגדלת חזה, הקטנת חזה, ועוד) הינם ניתוחים קוסמטיים (לעיתים גם בריאותיים) נפוצים ופופולאריים מאוד, עדיין מדובר בניתוח והליך רפואי לכל דבר ועניין. על כן חשוב מאוד כי כל בחורה או האישה אשר עתידה לבצע הליך קוסמטי שמבצוע על ידי הליך רפואי, תתכונן ותכין את עצמה לקראת הניתוח. בכתבה זו נפרט כיצד יש להיערך לפני ניתוחי החזה השונים. 

כיצד יש להיערך לפני ניתוח חזה? 

הפסיקו לעשן לפחות 21 יום טרם תחילת הניתוח ו21 ימים אחרי הניתוח– טרם הכניסה לחדר הניתוחים, חשוב מאוד להפסיק לעשן לפחות 21 ימים לפי הניתוח, וכן 21 ימים אחריו. הסיבה בגינה חשוב להפסיק את העישון נובעת מהחיוניות של אספקת דם לרקמות המחלימות. כאשר נשים אינן מפסיקות לעשן טרם תחילת הניתוח הן גורמות לכך שכלי הדם מתכווצים, ואספקת הדם יורדת כתגובת הגוף לניקוטין. חשוב להדגיש ולציין כי אספקת דם עשירה תבטיח ריפוי תקין ואיכותי, וכן תשפיע ישירות על תוצאות הניתוח בהיבט האסתטי. 

שמירה על היגיינה מוגברת טרם תחילת הניתוח- טרם הכניסה לניתוח חשוב מאוד להתקלח בצורה יסודית ביותר וכן ללבוש חזייה נקייה שרק יצאה מהכביסה. ניקיון יסודי של אזור החזה הכרחי טרם הכניסה לניתוח, וזאת בשל מניעה של זיהומים באזור. 

רכישה חזייה ייעודית לאחר ניתוח-  פרט חשוב מאוד שיש לקחת בחשבון לפני ביצוע הליך קוסמטי רפואי מסוג ניתוחי חזה, הוא הצטיידות בחזייה לאחר ניתוח איכותית. בדקי טרם רכישת החזייה כי החזייה הינה חזייה נושמת (אשר לא תצבור זיעה בחזה העלולה לגרום לזיהום), בדקו כי החזייה הינה חזייה היפואלרגנית אשר מונעת היווצרות חיידקים, אינה כוללת ברזלים, וכמובן מקבעת ומונעת את תזוזת השד. 

רכישת חזייה ייעודית לאחר ניתוח 

Isavela הינה חברה איכותית ביותר אשר מספקת חזיות ייעודיות לאחר ניתוח.  כל החזיות מאושרות על ידי ה-FDA  האמריקאי, ועונות על כל הפרמטרים שהוצגו לעיל. חשוב להדגיש ולציין כי החזייה עשויה בטכנולוגיית 4D המאפשרת נוחות מירבית והמתחחות החזייה לארבעה צדדים. לפרטים נוספים היכנסו לאתר 

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
אוהל צבאי: תכונות, שימושים ויתרונות
אוהלים צבאיים הם חלק קריטי בפעולות צבאיות, המספקים מחסה, אחסון...
הדרך הנכונה לטפל בשיניים שלכם
כאבי שיניים זה לא משהו שאפשר להשלים איתו. יכול להיות...
בכל עונה אפשר ליהנות מפירות יער
פירות יער הם השם הכולל שניתן לסוגי גרגירים שונים שרובם...
שומרים על הנפש שלנו: אימוני חוסן בכללית
שירות חדש ופורץ דרך מעניק למטופלים המתמודדים עם מצוקה רגשית...
כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל יוצא לדרך: כנס "אוכלים בריא" ה-14 ייערך בתיאטרון גבעתיים בימים חמישי ושישי ה- 11-12 באפריל 2024
הרצאות מקצועיות ומעשירות בנושא מערכת העיכול, בריאות המוח, גיל המעבר,...
ציוד למרפאuת שיניים – האיכות חשובה!
כמובן שרופאי השיניים רוצים לתת למטופלים שלהם את הטיפול הטוב...
ברוח חג הפורים, מאכלים בתחפושת: כל מה שרציתם לדעת על סוגי מזון שמתחפשים למזון בריאות אך הם אינם בריאים בכלל
לכולנו חשוב לשפר את התזונה ולאכול בריא יותר. תעשיית המזון...
הפלה עם כדורים בישראל אפשרית עד שבוע 9 להריון נכון לשנת 2024
מדובר בהליך בטוח המבוצע בישראל ובכל רחבי העולם בהריונות תקינים,...
שינה טובה
מהי השיטה הלפטינית ולמה היא מצליחה להוביל לירידה במשקל?
גם רעב וגם שובע הן תחושות עוצמתיות. ההשפעה שלהן על...
איך לבחור מומחה מתיחת בטן בצורה נכונה?
בחירת מומחה למתיחת בטן היא החלטה משמעותית הדורשת שיקול דעת...
דילוג לתוכן