בדיקת הקורונה העצמית של תאגיד קווידל האמריקאי אזלה מהמלאי באמזון, המשלוח לישראל מתוכנן להגיע בקרוב ישירות ממטה החברה בקליפורניה ולהימכר בכל בתי המרקחת ורשתות הפארם. 

בדיקת הקורונה העצמית של תאגיד קווידל האמריקאי אזלה מהמלאי באמזון, המשלוח לישראל מתוכנן להגיע בקרוב ישירות ממטה החברה בקליפורניה ולהימכר בכל בתי המרקחת ורשתות הפארם. 
צילום: קבוצת רימיפארם – בדיקות מהירות ועצמיות


קבוצת רימיפארם, חברת הבדיקות המהירות הנפוצה בישראל, מעדכנת כי היא נערכה להפצה ובימים הקרובים יהיו זמינות לרכישה בדיקות עצמיות ביתיות בכל בתי המרקחת ורשתות הפארם בישראל. בדיקות אלו כבר אושרו בחודש מרץ 2021 על ידי ה-FDA ובמקביל משרד הבריאות נמצא בשלב האחרון לאישורן. מדובר בערכות עצמיות שנקראות QuickVue At-Home אשר פותחו על ידי ענקית האיבחון האמריקאי קווידל העומדת גם מאחורי הבדיקה הוותיקה למשטח גרון ביתי מהיר (סטראפ A) וכן מאחורי הטכנולוגיה של סופיה, בדיקת הקורונה המהירה הנפוצה בישראל ובעולם. מדובר באחת הבדיקות הביתיות האמינות, המדויקות בעולם המאפשרת לקבל תשובה תוך 10 דקות ונמכרת בהצלחה מסחררת באמזון ואתרים נוספים. הדיוק שלה עומד על 99.3% והיא נוחה לשימוש עם שני שלבים פשוטים בלבד. במקביל נערכת רימיפארם להגיש לאישור משרד הבריאות גם בדיקה עצמית חכמה ומהפכנית ללא מטוש כלל. הבדיקה כבר אושרה על ידי ה – FDA בחודש יוני 2021 ופותחה על ידי חברת אורשור טכנולוגיות מארצות הברית. הבדיקה נקראת InteliSwab ומאפשרת לקבל תשובה תוך 30 דקות והדיוק שלה עומד על 98%.

צילום: קבוצת רימיפארם – בדיקות מהירות ועצמיות

שגיא יניב מנהל שיווק ומכירות בקבוצת רימיפארם אמר היום כי: "אנחנו מקבלים אלפי פניות מהורים ומוסדות חינוך שמחפשים פתרון נגיש עם תשובה מיידית בזמן אמת ואנחנו נערכים להפצה בכל רחבי הארץ". 

דוד פפו, יו״ר הסתדרות הרוקחים בישראל הדגיש כי: "אחרי עבודה מאומצת של כל הגורמים ובראשם משרד הבריאות הגענו לישורת האחרונה לקראת כניסתן של הבדיקות העצמיות המהירות בישראל. בדיקות אלו יימכרו בבתי המרקחת ויוכלו לסייע למיליוני אזרחי ישראל להיבדק עצמית ולאחר האינדיקציה הראשונית לדעת אם יש חשש ולפעול בהתאם, ובסופו של דבר להגיע למניעה של הדבקות המוניות ומדגרות קורונה. עמיתי בעולם מדווחים על שימוש רציף בבדיקות אלו ואנו שמחים על כך שהציבור הישראלי יקבל פתרון בנושא ובפריסה ארצית רחבה שתשרת אותו בזמינות גבוהה".

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
הדרך הנכונה לטפל בשיניים שלכם
כאבי שיניים זה לא משהו שאפשר להשלים איתו. יכול להיות...
כל מה שרצית לדעת על עלי נענע: למה הם כל כך בריאים? ולמה מומלץ לשתות לפחות פעם אחת ביום חליטת נענע
הנענע הידועה לכולנו כדלה בקלוריות אך מלאה ביתרונות בריאותיים ובסגולותיה...
12 המזונות הטובים ביותר לבריאות המוח שלנו
מאת נטורופת יגאל קוטין, הרבליסט קליני המוח הוא אחד האיברים החשובים...
אבוקדו, הזהב הירוק
מאת ניאורה מרטה, דיאטנית קלינית ראשית, B.Sc , R.D, בחלי...
שומרים על הנפש שלנו: אימוני חוסן בכללית
שירות חדש ופורץ דרך מעניק למטופלים המתמודדים עם מצוקה רגשית...
כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל יוצא לדרך: כנס "אוכלים בריא" ה-14 ייערך בתיאטרון גבעתיים בימים חמישי ושישי ה- 11-12 באפריל 2024
הרצאות מקצועיות ומעשירות בנושא מערכת העיכול, בריאות המוח, גיל המעבר,...
ברוח חג הפורים, מאכלים בתחפושת: כל מה שרציתם לדעת על סוגי מזון שמתחפשים למזון בריאות אך הם אינם בריאים בכלל
לכולנו חשוב לשפר את התזונה ולאכול בריא יותר. תעשיית המזון...
האגודה למלחמה בסרטן: "חלה התקדמות במחקר, באבחון ובטיפול, אבל אם נרצה להישאר גבוה על המפה - תידרש השקעה משמעותית במחקר במאבק במחלת הסרטן"
ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת בראשות ח"כ איימן עודה תערוך...
מהם הדרכים להתמודדות עם אכילה רגשית בעת משבר ?
כל זאת ועוד בהרצאה של עדי יערן, דיאטנית קלינית בתחום...
תזונה ואורח חיים בריא גם במילואים: תוכנית דיגיטלית חדשה לשמירה על תזונה נכונה ואורח חיים בריא בימי מילואים מבית 'חלי ממן' ובשיתוף קהילת המילואימיות
8 שבועות של תכנית דיגיטלית, ליווי מדויק ופרקטי עם חלי...
דילוג לתוכן