רפואה אסתטית בימינו

רפואה אסתטית בימינו
מקור pixabay

הזכות להיות יפה היא לא כתוצאה מהגנטיקה בלבד בימינו. הטכנולוגיות המתקדמות והכלים החדשים שיש בידיהם של הרופאים והמנתחים בתחום של אסתטיקה רפואית מאפשרים לנשים רבות להגשים חלום ולשפר את המראה החיצוני. הטיפולים האסתטיים לא כוללים רק ניתוחים פלסטיים ובמאמר זה נסקור בקצרה את הטיפולים המוצעים בתחום זה של הרפואה ונלמד כיצד תשלום נאות יוכל לשפר רבות את המראה החיצוני.

הסרת שיער בלייזר

החלום להיות חלק היום נמצא במרחק נגיעה וכיום תחום זה כבר לא פונה רק אל הנשים באוכלוסייה אלא לכולם. טכניקת הלייזר להסרת שיער לצמיתות הולכת וצוברת ניסיון והטכנולוגיה הולכת ומשתפרת עם השנים. בארץ פזורים מכונים רבים להסרת שיער, המחזיקים במכונות שונות העובדות בשיטת הלייזר להסרת השיער. עם זאת, מומלץ לברר היטב אודות המרפאה בהם בחרתם ולקבל המלצות אודותיה. יש לבחון את מקצועיות המרפאה ולבדוק את סוג הטיפול המתאים עבורכם, על פי גוון העור, הטיפול בלייזר למשל אינו יעיל לבעלי שיער בלונדיני או אדמוני.

השתלת שיער

השתלת שיער היא ניתוח קל המבוצע בהרדמה מקומית. השתלת השיער מתבצעת על ידי העברה של שיער בחלקה האחורי של הקרקפת אל החלק הדליל בשיער. לאחר הטיפול השיער המושתל יצמח באופן טבעי ובצורה רגילה כל החיים.

השיטות להשתלת השיער הן שיטת ה FUT, בה מושתלות באמצעות מיקרוסקופ ובאופן פרטני קבוצות של 1-4 שערות בזו אחר זו אל הקרקפת כאשר השיער המושתל יתחיל לצמוח בקצב של סנטימטר אחד בחודש ותוצאות סופיות ניתן לראות כעבור 9-12 חודשים. שיטה אחרת, המתאימה יותר לכיסוי צלקות ואזורים קטנים, היא שיטת ה FUE, בה מושתלת שערה שערה בנפרד.

הסרת משקפיים בלייזר

יותר ויותר אנשים כיום בוחרים להיפטר מנטל המשקפיים ועדשות המגע על ידי ניתוח הסרת משקפיים בלייזר. בתהליך כירורגי מהיר ולאחר בדיקת התאמה בה נמדד עובי הקרנית. בהחלמה קצרה וללא כאבים, נוכל להיפטר מהמשקפיים. השיטות המקובלות כיום להסרת משקפיים בלייזר הן על ידי טכנולוגיית ה-LASIC, המתאימה לבעלי קרנית עבה וממנה ניתן להחלים במהירות מרבית וטכנולוגיית ה-LASEK, המתאימה לבעלי מספרים גבוהים או לבעלי קרנית עבה כאשר משך ההחלמה מניתוח זה יארך כשבוע.

אסתטיקה ברפואת שיניים

האסתטיקה בתחום רפואת השיניים היא נושא רחב ידיים ופעילות. טיפולים אסתטיים המוצעים כיום בתחום רפואת השיניים יכללו הלבנת שיניים, יישור שיניים, השלמת שיניים חסרות, ציפוי שיניים, כתרי חרסינה בשיניים קדמיות, שתלים דנטאליים ועוד. ביטוח בריאות של קופות חולים אמנם לא יכסה לכם טיפולים אלו לשיניים וכאן הפיתרון הוא רפואה פרטית, עם תשלום נכבד כל אדם יוכל לקבל חיוך מושלם.

ניתוחים פלסטיים

ניתוחים פלסטיים הם המילה האחרונה בתחום היופי ושיפור הביטחון העצמי והמראה. אנשים אשר סובלים מבעיות אסתטיות מולדות כאלה או אחרות או אשר עברו תאונות אשר פגעו במראה החיצוני שלהם, יוכלו בימינו לעבור ניתוחים פלסטיים אשר ישפרו באופן משמעותי את מראם החיצוני.

הרפואה הפלסטית מתמקדת בניתוחים הכוללים ניתוחי אף, הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה, שאיבת שומן, מתיחת בטן, מתיחת פנים, ניתוחי עפעפיים, הצמדת אוזניים והקטנת חזה לגבר. כל הניתוחים נחשבים לפעולות כירורגיות פשוטות יחסית והסיכון שבביצועם הוא לא גדול. עם זאת, כמובן שמוטב לבחון היטב את המרפאה בה בוחרים לביצוע הניתוח ולבצע מחקר מקיף אודות הניתוח אותו מתכוונים לעבור תוך סיקור כולל של הסיכונים הכרוכים בביצועו.

קיימים גם ניתוחים פלסטיים הנדרשים עקב מצב רפואי, ניתוח שיחזור שד הוא אחד מהם ונשים רבות שנפגעו מסרטן השד ואשר טופלו על ידי רופא נשים עברו כריתה מלאה של השד בעקבות הסרטן, מחליטות לבצע ניתוח שיחזור שד. ישנן כמה שיטות לניתוח זה ולרוב ניתוחים אלו עוזרים לאישה לצאת ממצב נפשי קשה ואף להימנע מהצורך של טיפולים נפשיים בעתיד.

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
שירותי רפואה זמינים גם בחג: הכללית תפעיל מיונים קהילתיים ומוקדי לילה בחג הפסח
חג הפסח מתקרב ובכללית מחוז חיפה וגליל מערבי מבטיחים ללקוחותיהם...
חכמים בשמש גם בחופשת פסח
לקראת חופשת חג הפסח, האגודה למלחמה בסרטן מפרסמת המלצות חיוניות...
אוהבים מצות? כך תמנעו בעיות עיכול בפסח
מבין חגי ישראל, חג הפסח הוא אולי המאתגר ביותר מבחינה...
שומרים על הנפש שלנו: אימוני חוסן בכללית
שירות חדש ופורץ דרך מעניק למטופלים המתמודדים עם מצוקה רגשית...
האגודה למלחמה בסרטן: "חלה התקדמות במחקר, באבחון ובטיפול, אבל אם נרצה להישאר גבוה על המפה - תידרש השקעה משמעותית במחקר במאבק במחלת הסרטן"
ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת בראשות ח"כ איימן עודה תערוך...
תזונה ואורח חיים בריא גם במילואים: תוכנית דיגיטלית חדשה לשמירה על תזונה נכונה ואורח חיים בריא בימי מילואים מבית 'חלי ממן' ובשיתוף קהילת המילואימיות
8 שבועות של תכנית דיגיטלית, ליווי מדויק ופרקטי עם חלי...
ממשיכות להילחם גם בסרטן צוואר הרחם: שבוע המודעות הבין-לאומי בצל המלחמה: כל מה שחשוב לדעת על סרטן צוואר הרחם בישראל
לרגל שבוע המודעות לקידום המאבק בסרטן צוואר הרחם, המצוין בכל...
בפתחה של השנה החדשה, כך תשמרו על כושר ומוטיבציה בקלות בעונת החורף
בכל עונות השנה, שמירה על שגרת כושר קבועה היא חלק...
חשיפה לפיצוצים ואזעקות מגבירה את הסיכון לטנטון
אחת הסיבות להופעת טנטון היא חשיפה לרעש עוצמתי, כמו שאנו...
מדריך בטיחות של מד"א לקראת חג הסוכות
כמדי שנה, מפרסם מגן דוד אדום מדריך בטיחות לקראת חג...
דילוג לתוכן