ציפוי שיניים – לאחר 5 הדקות הקרובות תדעו כל מה שאתם צריכים לדעת

ציפוי שיניים – לאחר 5 הדקות הקרובות תדעו כל מה שאתם צריכים לדעת
קרדיט pixabay

אם בעבר אנשים היו הולכים לרופא שיניים רק כאשר הם צריכים לטפל בדלקת חניכיים, עקירה, השתלה או כל בעיה רפואית אחרת בחלל הפה הרי שכיום אנשים הולכים לרופאי שיניים כדי לבצע גם טיפולים אסתטיים שונים. כך למשל ציפוי שיניים נחשב לאחד הטיפולים הפופולריים ביותר כיום כאשר הציפוי הפופולרי ביותר הוא ציפוי מחרסינה. בדקות הקרובות תוכלו לקרוא אודות ציפויי שיניים והאפשרויות השונות, כיצד זה עובד וכמה זמן אורך הטיפול.

על ציפוי חרסינה לשיניים:

הציפויים הפופולריים ביותר לשינויים הם ציפויי חרסינה. הם חזקים, עמידים לאורך שנים רבות, אינם מאבדים מצבעם בשל כתמי צבע מאכל, סיגריות או קפה והשימוש בחרסינה נחשב לטיפול שמרני שאינו פוגע בחניכיים. הציפויים מגיעים בעובי של 0.2 מ"מ ובכך הם מאפשרים טיפול יעיל והדבקה של הציפויים על כל שן בנפרד כדי לאפשר ללקוח להעביר חוט דנטלית ובכלל לשמור על בריאות דנטלית.

מתי עושים ציפויי חרסינה לשיניים?

דוקטור מירי פיצ'ר, המספקת שירותי ציפוי שיניים ללקוחות הקליניקה שלה, משתפת אותנו בסיבות העיקריות שבגינן אנשים עושים ציפוי לשיניים: "בדרך כלל מדובר בסיבה אסתטית בלבד. אנשים אינם מרוצים מהחיוך שלהם, השיניים לא ישרות או שצבע השיניים אינו אחיד…"

מכאן אנו למדים כי אנשים שאינם מרוצים מהחיוך או מהשיניים שלהם, יכולים להגיע אל רופא השיניים אשר יכול לספק שירותי ציפוי שיניים ובאמצעות כמה פגישות בלבד לדאוג לעצמו למראה חדש ומשודרג לשיניים.

אופן הטיפול:

הטיפול אורך בדרך כלל כ-3 פגישות לערך. הפגישה הראשונה הינה פגישת ייעוץ. פגישה זאת כוללת מספר בדיקות בחלל הפה, בדיקת הרקע הרפואי של המטופל, מבצעים תיאום ציפיות והמטופל יוכל לבחור את הצבע והצורה של הציפויים והתוצאה הסופית. יש לזכור כי כל אדם בעל חלל פה במבנה שונה ולכן הטיפול שלו הוא שונה.

בפגישה השנייה המטופל בודק ומאשר את ההדמיה של הציפויים ואלה נשלחים למעבדה מיוחדת לצורך הכנה. בינתיים הרופא מתקין אצל המטופל ציפוי מעבר זמני עמו יוכל להסתובב עד הפגישה הבאה, לראות כיצד הוא מסתדר עם הציפוי, לשמוע תגובות ממכרים וכו'.

בפגישה השלישית המטופל מאשר את התצורה הסופית של הציפויים שהגיעו מהמעבדה. המטפל מסיר את ציפוי המעבר ומתחיל להתקין את הציפוי הקבוע. במידה ויש צורך בהשחזה נוספת מבצעים אותה ומתקדמים משם לביצוע עבודת הציפוי.

לסיכום; מלבד העובדה שציפוי השיניים מסייע בתצוגה יפה יותר ואסתטית יותר של חלל הפה והשיניים שלנו הרי שהוא גם מוסיף לביטחון ולהרגשה שלנו. אנשים רבים עושים ציפוי שיניים רק מסיבות אסתטיות אולם יש גם אנשים העושים זאת כדי לתקן את השיניים.

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
האם ידעתם שחומרי ניקוי רבים עלולים להוות סכנה בריאותית ממשית?
6 טיפים לניקיון בטוח והמלצות חשובות ליום שאחרי הניקיון בין אם...
תקווה חדשה בטיפול בדיכאון וחרדות
דיכאון וחרדות הם הפרעות נפשיות נפוצות המשפיעות על מיליוני אנשים...
חכמים בשמש גם בחופשת פסח
לקראת חופשת חג הפסח, האגודה למלחמה בסרטן מפרסמת המלצות חיוניות...
בריאות בצלחת... מתכון מנצח לחג הפסח: קציצות בשר אפויות בתוספת תפוחי אדמה
את הקציצות האלו לא תרצו לפספס בחג הפסח, הן מהוות...
שימוש בטכנולוגיה הדיגיטלית ליצירת החיוך המושלם
חולמים על חיוך מושלם? מחקרים מראים שחיוך יפה ובריא תורם...
האם כל אדם עם בעיה פסיכיאטרית חייב להתאשפז?
רבים מאיתנו אומנם כבר מודעים לכך שיש אנשים שסובלים מבעיות...
אוהל צבאי: תכונות, שימושים ויתרונות
אוהלים צבאיים הם חלק קריטי בפעולות צבאיות, המספקים מחסה, אחסון...
הדרך הנכונה לטפל בשיניים שלכם
כאבי שיניים זה לא משהו שאפשר להשלים איתו. יכול להיות...
בכל עונה אפשר ליהנות מפירות יער
פירות יער הם השם הכולל שניתן לסוגי גרגירים שונים שרובם...
כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל יוצא לדרך: כנס "אוכלים בריא" ה-14 ייערך בתיאטרון גבעתיים בימים חמישי ושישי ה- 11-12 באפריל 2024
הרצאות מקצועיות ומעשירות בנושא מערכת העיכול, בריאות המוח, גיל המעבר,...
דילוג לתוכן