חומצה היאלורונית הסוד של הסלבס לעור צעיר ובריא

חומצה היאלורונית הסוד של הסלבס לעור צעיר ובריא
קרדיט pixabay

חומצה היאלורונית הינה חומר אשר הגוף האנושי מייצר אותו באופן טבעי. החשיבות של החומר הזה נוגעת הן לממד האסתטי – שזה אומר שיפור המראה של העור, והן לממד הבריאותי, הנוגע לשיפור התפקוד של חלקים שונים בגוף. דוגמה טובה לכך היא שימוש בחומר הזה לשיפור התפקוד אצל מי שסובלים מבעיות ברכיים. הפקת החומצה ההיאלרונית  התבססה עד לא מכבר על מקורות טבעיים – בראש וראשונה מכרבולות של תרנגולות. נכון להיום מפיקים יצרנים רבים את החומצה שלא ממקור חי, מה שמפחית את הקשיים בקליטת החומר שמתעוררים מעת לעת אצל מטופלים. בשורות להלן נביא הסבר קצר על השימוש בחומצה המעניינת הזאת בעולם הביוטי – מילוי קמטים, עיבוי שפתיים והצערת עור.

חומצה היאלורונית בעולם הביוטי ובטיפולים קוסמטיים

חומצה היאלורונית מהווה נכון להיום מרכיב משמעותי בעולם הטיפוח והיופי. מחקרים הוכיחו זה מכבר את הקשר בין מחסור בחומצה ההיאלרונית לבין הופעת קמטים בעור. כמו כן, קיים קשר הדוק בין המחסור כאמור לבין בעיות מפרקים, בדגש על בעיות ברכיים. יחד עם זאת, הוכח גם כי שימוש בחומר האיכותי הזה עשוי למתן את הליך ההתקמטות של העור ואפילו לעצור אותו. בנוסף, החומצה כאמור יכולה, בשימוש נכון, למנוע בעיות מפרקים או למתן את ההשפעה שלהן. ידוענים רבים גילו את החומצה ההיאלרונית זה מכבר, והגיע הזמן שכולם יכירו אותה.

חומצה היאלורונית למילוי קמטים

אחד השימושים הבולטים ביותר של חומצה היאלורונית הינו טיפוח העור ומילוי קמטים הזרקה של החומר האיכותי הזה אל תוך הקמטים מסייעת להחזיר את העור למצב הקודם שלו ולהחליק אותו. כיוון שהליך ההפקה של החומצה ההיאלרונית איננו מתבסס עוד על הפקת החומר מהחי, קיימת האפשרות לייצר את החומר במגוון רחב של מרקמים וברמות שונות של צמיגות. באופן הזה אפשר לטפל במגוון רחב של בעיות, כבר בשלבים המוקדמים של היווצרות הקמטים בעור.

חומצה היאלורונית לעיבוי שפתיים והצערת עור

אחד השימושים החדשניים בחומצה ההיאלרונית הינו האפשרות לעבות באמצעותה את השפתיים. זאת, כמובן, נוסף על הצערת העור שכבר הוזכרה לעיל. בזכות האפשרות לייצר חומצה היאלורונית במגוון מרקמים וצמיגויות ניתן להשתמש בה גם למטרות שמלכתחילה לא היו אפשריות. עיבוי שפתיים הוא אחת המטרות הללו. העיבוי אפשרי במקרה שבו הצורה או העובי של השפתיים משתנה בעקבות הגיל. בנוסף, עיבוי שפתיים יזום הוא גם אפשרי, ומתבצע על ידי מי שמעוניינים לשפר את המראה הכללי של הפנים. כיוון שהחומצה ההיאלרונית מסייעת למתיחת עור, היא מהווה מרכיב מרכזי במגוון רחב של טיפולים להצערה של העור. הצערת העור מושגת באמצעות שימוש בחומרים קוסמטיים המכילים חומצה היאלורונית או בהזרקה טיפתית של החומצה הזאת לעור. אם יש לך עניין לבצע טיפולים קוסמטיים יעילים להצערת עור, עיבוי שפתיים או לחיים ומילוי קמטים, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת והמומחים שלנו יסייעו לך להשיג את המטרה במלואה.

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
שירותי רפואה זמינים גם בחג: הכללית תפעיל מיונים קהילתיים ומוקדי לילה בחג הפסח
חג הפסח מתקרב ובכללית מחוז חיפה וגליל מערבי מבטיחים ללקוחותיהם...
חכמים בשמש גם בחופשת פסח
לקראת חופשת חג הפסח, האגודה למלחמה בסרטן מפרסמת המלצות חיוניות...
אוהבים מצות? כך תמנעו בעיות עיכול בפסח
מבין חגי ישראל, חג הפסח הוא אולי המאתגר ביותר מבחינה...
שינה טובה
אוניקס - שינה טובה וטיפול אנטי אייג ינג
שינה טובה שינה טובה היא חיונית לרווחה כללית ולתפקוד מיטבי. שינה...
שומרים על הנפש שלנו: אימוני חוסן בכללית
שירות חדש ופורץ דרך מעניק למטופלים המתמודדים עם מצוקה רגשית...
האגודה למלחמה בסרטן: "חלה התקדמות במחקר, באבחון ובטיפול, אבל אם נרצה להישאר גבוה על המפה - תידרש השקעה משמעותית במחקר במאבק במחלת הסרטן"
ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת בראשות ח"כ איימן עודה תערוך...
תזונה ואורח חיים בריא גם במילואים: תוכנית דיגיטלית חדשה לשמירה על תזונה נכונה ואורח חיים בריא בימי מילואים מבית 'חלי ממן' ובשיתוף קהילת המילואימיות
8 שבועות של תכנית דיגיטלית, ליווי מדויק ופרקטי עם חלי...
ממשיכות להילחם גם בסרטן צוואר הרחם: שבוע המודעות הבין-לאומי בצל המלחמה: כל מה שחשוב לדעת על סרטן צוואר הרחם בישראל
לרגל שבוע המודעות לקידום המאבק בסרטן צוואר הרחם, המצוין בכל...
בפתחה של השנה החדשה, כך תשמרו על כושר ומוטיבציה בקלות בעונת החורף
בכל עונות השנה, שמירה על שגרת כושר קבועה היא חלק...
חשיפה לפיצוצים ואזעקות מגבירה את הסיכון לטנטון
אחת הסיבות להופעת טנטון היא חשיפה לרעש עוצמתי, כמו שאנו...
דילוג לתוכן