ניתוחי הרמת והגדלת חזה

ניתוחי הרמת והגדלת חזה
מקור pixabay

ניתוחי אסתטיקה להרמת והגדלת החזה

נשים רבות המתלבטות האם להגדיל את החזה שלהן שואלות את עצמן מה ההבדל בין ניתוח הגדלת חזה להרמת חזה. האם מדובר באותו ניתוח שתוצאותיו דומות? האם יש צורך לעשות את שניהם או שאחד יכול לבוא על חשבון השני? היכן כדאי לבצע ניתוח פלסטי זה? על מנת לעשות סדר בבלגן, נסביר בעמוד זה מה ההבדלים העיקריים בין ניתוח הרמת חזה להגדלת חזה.

ניתוח פלסטי – מידע על התהליכים

ניתוח הגדלת חזה נועד, כשמו הוא, להגדיל את חזה האישה. ניתוח פלסטי זה מתבצע בעזרת הכנסת שתל עשוי גל סיליקון או מים פיזיולוגיים אל חזה האישה דרך חתך המתבצע בבית השחי מתחת לשד או בפיטמה, הכל תלוי בדעת מנתח החזה. השתל מוכנס, מתחת לשריר או מעליו ולאחר מכן מתבצעת סגירה של המקום. מדובר בתהליך פשוט וקל והאשפוז שלו לא נמשך יותר מיממה.

ניתוח הרמת חזה לעומת זאת מתבצע בחזה נפול ומתבצע עקב שינויים משמעותיים במשקל, עקב הריונות או כתוצאה משינויים פיזיולוגיים שהגוף עובר. הניתוח מתבצע אף הוא אצל מנתח פלסטי ובו מסירים חלקי עור לא נחוצים סביב החזה ומבצעים הרמה שלו. יש לציין כי בעקבות ניתוח זה מיקום הפיטמה משתנה בהתאם לכמויות העור המוסרות מהחזה.

הבדלים עיקריים וסכנות בריאות האשה

אז מה בעצם ההבדלים בין הניתוחים? מי שעוברת ניתוח הרמת חזה, לא בהכרח תגדיל אותו ולהיפך. לרוב ההמלצה, על מנת לשמור על בריאות האשה, היא שאם החזה נפול עדיף לבצע הרמה שלו ולהגדיל אותו רק אם מדובר בחזה קטן. ההמלצה החשובה ביותר היא לא לבצע הגדלה של חזה נפול כי עם הזמן הוא שוב ייפול והמראה יהיה לא אסתטי לחלוטין.

בשני הניתוחים התוצאות יכולות להיות מדהימות והכל תלוי כמובן בטיבו של מנתח חזה שמבצע את הניתוח, באופי הניתוח וכמובן בצורתו המקורית של החזה. בחירת מנתח צריכה להתבצע אחרי מחקר ועל המנותחת להחליט בין ניתוח פלסטי המתבצע דרך שירותי בריאות רפואה ציבוריים או דרך שירותי רפואה פרטית. ההבדלים כמובן הם במחיר, טיב המנתח ומשתנים נוספים.

אסתטיקה בניתוחי חזה

ניתוח הגדלת חזה מוסיף לו נפח ומעניק לחזה מקום מיוחד. לעומתי, ניתוח הרמת חזה דואג שיהיה זקוף וגאה כפי שכל אישה היתה רוצה שהחזה שלה ייראה, גם אם זה דורש לעבור ניתוח בשביל זה. נשים רבות עוברות ניתוחים פלסטיים על מנת להרגיש יותר טוב עם עצמן, בריאות הנפש הוא פן חשוב נוסף בהליכים אלו ולעיתים קרובות נשים רבות מרגישות שיפור משמעותי בחייהן לאחר התיקון הפלסטי.

אומנם רוב ניתוחי החזה שאנו שומעים וקוראים עליהם, מדברים על הגדלת חזה או הרמת חזה, אך כיום ישנן לא מעט נשים שעוברות דווקא ניתוחי הקטנת חזה. ניתוחים אלו פופולאריים לא פחות מהשאר ולרוב הם בעלי חשיבות בריאותית לא פחות מאשר חשיבותם האסתטית.

כאמור, בימינו ישנן לא מעט נשים המחליטות לבצע ניתוחים פלסטיים לשיפור מראה החזה שלהם, בין אם מדובר בהרמת חזה, הגדלת חזה או הקטנת חזה. חשוב ומומלץ לבדוק את המכון או בית החולים בו יתבצע הניתוח ואת התהליכים הכרוכים בו טרם ביצוע התהליך.

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
שירותי רפואה זמינים גם בחג: הכללית תפעיל מיונים קהילתיים ומוקדי לילה בחג הפסח
חג הפסח מתקרב ובכללית מחוז חיפה וגליל מערבי מבטיחים ללקוחותיהם...
חכמים בשמש גם בחופשת פסח
לקראת חופשת חג הפסח, האגודה למלחמה בסרטן מפרסמת המלצות חיוניות...
אוהבים מצות? כך תמנעו בעיות עיכול בפסח
מבין חגי ישראל, חג הפסח הוא אולי המאתגר ביותר מבחינה...
שומרים על הנפש שלנו: אימוני חוסן בכללית
שירות חדש ופורץ דרך מעניק למטופלים המתמודדים עם מצוקה רגשית...
האגודה למלחמה בסרטן: "חלה התקדמות במחקר, באבחון ובטיפול, אבל אם נרצה להישאר גבוה על המפה - תידרש השקעה משמעותית במחקר במאבק במחלת הסרטן"
ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת בראשות ח"כ איימן עודה תערוך...
תזונה ואורח חיים בריא גם במילואים: תוכנית דיגיטלית חדשה לשמירה על תזונה נכונה ואורח חיים בריא בימי מילואים מבית 'חלי ממן' ובשיתוף קהילת המילואימיות
8 שבועות של תכנית דיגיטלית, ליווי מדויק ופרקטי עם חלי...
ממשיכות להילחם גם בסרטן צוואר הרחם: שבוע המודעות הבין-לאומי בצל המלחמה: כל מה שחשוב לדעת על סרטן צוואר הרחם בישראל
לרגל שבוע המודעות לקידום המאבק בסרטן צוואר הרחם, המצוין בכל...
בפתחה של השנה החדשה, כך תשמרו על כושר ומוטיבציה בקלות בעונת החורף
בכל עונות השנה, שמירה על שגרת כושר קבועה היא חלק...
חשיפה לפיצוצים ואזעקות מגבירה את הסיכון לטנטון
אחת הסיבות להופעת טנטון היא חשיפה לרעש עוצמתי, כמו שאנו...
מדריך בטיחות של מד"א לקראת חג הסוכות
כמדי שנה, מפרסם מגן דוד אדום מדריך בטיחות לקראת חג...
דילוג לתוכן