לרפא את העצבות באופן אלטרנטיבי

לרפא את העצבות באופן אלטרנטיבי
Credit: Pixabay.com

טיפול בדיכאון ללא תרופות הינו טיפול אשר יש לעשות אותו אצל איש מקצוע מיומן כמו למשל פסיכותרפיסט הוליסטי אשר יטפל במגוון שיטות אשר הינן יעילות לדיכאון. כמו כן טיפול באמצעות תרופות הינו אכן מפחית את הדיכאון של המטופלים אך לטווח הארוך התרופות לא יעילות ולא פותרות את המצב מהשורש שלו, בנוסף טיפול בתרופות מלווה בתופעות לוואי ופוגעות במטופלים בדברים אחרים, לכן מומלץ לפנות לאנשי מקצוע מיומנים אשר מתמחים ברפואה אלטרנטיבית ואשר יספקו עבורכם כלים וטכניקות איכותיות אשר יעזרו לכם לעבור את הדיכאון בצורה איכותית ומקצועית ויחזירו אליכם את הביטחון שאתם צריכים ואת הכלים אשר אתם צריכים להתמודדות איכותית עם המצב. לשם כך תוכלו לפנות למרדכי קדוש אשר הינו פסיכותרפיסט הוליסטי אשר עובד בשיטה אינטגרטיבית המשלבת שיטות פסיכותרפויטיות מתקדמות ואיכותיות. היתרון בטיפול האינטגרטיבי זה עצם זה שהוא מתאים עצמו בשביל המטופל וכן השילוב בין השיטות הינו דבר איכותי אשר עוזר להשתמש במגוון עשיר של טכניקות ומיומנויות אשר עוזרים למטופלים להתמודד עם הקשיים שלהם. השיטות אכן הוכיחו עצמן כיעילות עבור מגוון רחב של משברים כמו למשל: טראומות, דיכאונות, מאניות, חרדות, פחדים, סכיזופרניה ועוד.

לדאוג לעצמנו בצורה איכותית

טיפול בחרדות ופחדים אצל מבוגרים הינו דבר אשר יש לקחת אותו ברצינות יתרה שכן ישנם לא מעט מבוגרים אשר סובלים מחרדות ופחדים ומתקשים לנהל שגרת חיים בריאה ונורמלית והדבר מקשה עליהם לבצע משימות פשוטות. בשביל לטפל בחרדות ופחדים בצורה איכותית האחריות היא שלכם בתור אנשים מבוגרים לחפש איש מקצועי איכותי ומיומן אשר יספק עבורכם מרחב מוגן בטיפול, שכן תרגישו בנוח לחשוף בפניו את הסודות הכי כמוסים שלכם וכן להרגיש עמו בנוח בתהליך, דבר נוסף הינו המחויבות שלכם לתהליך, דבר חשוב נוסף הינו עניין הדיסקרטיות שכן במידה ולא תוכלו לסמוך על המטפל שלכם לא תצליחו להגיע לתוצאות אשר אתם רוצים.

לשמור ולדאוג לצעירים

טיפול בחרדה אצל ילדים הינו הליך אשר לשמו יש צורך בהתגייסות של ההורים, כמו כן בנושא זה חשוב מצד המטפל ליצור קשר עמוק ואיכותי בין המטפל לבין המשפחה והילד. ילדים רבים סובלים מחרדה אשר מקשה עליהם לנהל אורח חיים בריא ולמעשה ליהנות מהגיל שלהם ולפרוח ולחוות חוויות מדהימות. אחריות ההורים היא למצוא מטפל איכותי ומקצועי אשר הינו מוסמך בטיפול חרדה אצל ילדים ואשר יספק עבור הילד שלכם טיפול מקצועי ואיכותי וכן ידע לגשת אל הילד ואליכם ההורים. לשם כך תוכלו לפנות למרדכי קדוש אשר הינו פסיכותרפיסט הוליסטי המשלב מגוון שיטות כמו: NLP , CBT , פסיכודרמה, דמיון מודרך ועוד תוך הקפדה על מיומנות גבוהה בטיפוליו וכן יחס חם ואישי עבור כל מטופל. לפרטים נוספים צרו קשר

במספר הטלפון שלנו: 052-8784146 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
שירותי רפואה זמינים גם בחג: הכללית תפעיל מיונים קהילתיים ומוקדי לילה בחג הפסח
חג הפסח מתקרב ובכללית מחוז חיפה וגליל מערבי מבטיחים ללקוחותיהם...
שומרים על הנפש שלנו: אימוני חוסן בכללית
שירות חדש ופורץ דרך מעניק למטופלים המתמודדים עם מצוקה רגשית...
מהם הדרכים להתמודדות עם אכילה רגשית בעת משבר ?
כל זאת ועוד בהרצאה של עדי יערן, דיאטנית קלינית בתחום...
חשיפה לפיצוצים ואזעקות מגבירה את הסיכון לטנטון
אחת הסיבות להופעת טנטון היא חשיפה לרעש עוצמתי, כמו שאנו...
להיות כמו כולם
טיפולים נפשיים הם טיפולים שיכול לעבור כל אחד מאתנו אבל...
התמכרויות שונות דורשות גישות שונות
התמכרויות שונות דורשות גישות שונות
התמכרויות רבות במאה ה-21 הולכות והופכות להיות נפוצות יותר, מסיבות...
מאוחדת משיקה מערך שירותי רפואת להט"ב
מאוחדת משיקה בימים אלה מערך שירותי רפואת להט"ב ייעודי שיספק...
מייבלין ניו-יורק משיקה בישראל את התכנית החברתית העולמית של המותג "אמיצים ביחד" - לתמיכה בצעירים החווים חרדה ודיכאון
התכנית החברתית העולמית של המותג מייבלין ניו יורק מגיעה  השבוע...
טיפול בחרדות ופחדים אצל מבוגרים
לרפא את העצבות באופן אלטרנטיבי
טיפול בדיכאון ללא תרופות הינו טיפול אשר יש לעשות אותו...
טיפול בחרדה אצל ילדים
טיפול נפשי ממוקד - ילדים ומבוגרים
במרכז טיפול פרטי ניתן לטפל במגוון רחב של מצבים נפשיים,...
דילוג לתוכן