השתלת שיער DHI בטורקיה – דרך מושלמת להעלמת צלקות

השתלת שיער DHI בטורקיה – דרך מושלמת להעלמת צלקות
קרדיט FREEPIK
צלקות בראש יכולות ליצור מראה לא אסתטי שפוגע בדימוי ובביטחון העצמי. כדי להתמודד עם העניין ניתן להשתיל שיער בשיטה חדשנים שמכסה את הצלקת ומאפשרת לשיער חדש לצמוח במקום שהייתם רוצים להסתיר

 

כל אדם הוא סיפור. כל אדם עובר עליות ומורדות לאורך חייו והוא בוחר את מי לשתף ובמה. יחד עם זאת, ישנם מקרים שהסיפור מסופר גם אם אתם לא מעוניינים בכך. אחת הדוגמאות היא כאשר אדם סובל מנכות כלשהי שהתפתחה בעקבות מחלה או בעקבות אירוע אחר שעבר בחייו. גם אם אותו אדם כלל לא מעניין לספר על התאונה או המחלה, אחת השאלות הראשונות שהוא צפוי להישאל על ידי מי שהכירו אותו "בגלגל הקודם" היא – מה קרה?

הדברים אמורים גם לגבי צלקות. די אם נזכור את הצלקת שיש לראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, על השפה כדי להבין שצלקת היא עניין שמלווה את האדם לאורך כל חייו. חלק מהצלקות ניתן, כמובן, להסתיר עם בגדים ארוכים, איפור או אפילו כתובת קעקוע שמצויירת על הצלקת וגורמת לה להפוך לבלתי נראית. יחד עם זה, כאשר הצלקת היא בראש, למשל, הקעקוע יכול לטשטש אותה, אבל לא להסתיר ולרוב שיער לא גדל על הצלקת. המשמעות היא שאדם שעבר ניתוח או תאונה וכתוצאה מהטיפולים נותרה לו צלקת בראש, צפוי להתקשות להסתיר אותה באופן יעיל.

טיפול יעיל וחדשני

טיפול חדשני שמבוצע בטורקיה יכול לשנות את פני הדברים. מדובר על השתלת שיער DHI בטורקיה. במסגרת הטיפול מוצאים זקיקי שיער מאיזורים בהם יש צמיחה. אותם זקיקים מוחדרים לאיזורים בהם אין צמיחה של השיער, למשל באיזור הצלקת. כעבור פרק זמן קצר, לאחר שהזקיקים נקלטים באופן מלא, מתחילה צמיחה מחודשת של שיער, מה שמאפשר להסתיר את הצלקת ולחזור ליהנות משיער מלא ושופע ללא קרחות.

העובדה שזקיקי השיער נלקחים ומושתלים אצל אותו אדם מונעת הרבה מאוד סיבוכים. מסיבה זו, למשל, השתלת שיער DHI בטורקיה מסתיימת ברוב המכריע של המקרים בהצלחה. הגוף לא מזהה את הזקיקים המושתלים בו כעצם זר, ועל כן לא דוחה אותם. זו גם הסיבה לכך שקליטת הזקיקים החדשים היא מהירה באופן יחסי וכך גם תחילת הצמיחה מהחודשת של השיער.

השתלת שיער DHI בטורקיה היא תהליך שיכול להימשך יותר מטיפול אחד. זאת מפני שבכל טיפול יכולים להיות מושתלים לא יותר מ-2,000 זקיקים. במצבים של צלקות קשות, יתכן שידרש טיפול או שני טיפולים נוספים על מנת להשלים את השינוי האסתטי.

גברים ונשים רבים בוחרים לעשות השתלת שיער DHI בטורקיה, בעיקר בשל המקצועיות של הרופאים והצוות המטפל וגם בגלל העלויות הנמוכות באופן משמעותי ביחס לישראל. אם אתם חושבים על השתלת שיער, בדקו מה יש לטורקיה להציע. תתכוננו להיות מופתעים.

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם
האם ידעתם שחומרי ניקוי רבים עלולים להוות סכנה בריאותית ממשית?
6 טיפים לניקיון בטוח והמלצות חשובות ליום שאחרי הניקיון בין אם...
תקווה חדשה בטיפול בדיכאון וחרדות
דיכאון וחרדות הם הפרעות נפשיות נפוצות המשפיעות על מיליוני אנשים...
חכמים בשמש גם בחופשת פסח
לקראת חופשת חג הפסח, האגודה למלחמה בסרטן מפרסמת המלצות חיוניות...
בריאות בצלחת... מתכון מנצח לחג הפסח: קציצות בשר אפויות בתוספת תפוחי אדמה
את הקציצות האלו לא תרצו לפספס בחג הפסח, הן מהוות...
שימוש בטכנולוגיה הדיגיטלית ליצירת החיוך המושלם
חולמים על חיוך מושלם? מחקרים מראים שחיוך יפה ובריא תורם...
האם כל אדם עם בעיה פסיכיאטרית חייב להתאשפז?
רבים מאיתנו אומנם כבר מודעים לכך שיש אנשים שסובלים מבעיות...
אוהל צבאי: תכונות, שימושים ויתרונות
אוהלים צבאיים הם חלק קריטי בפעולות צבאיות, המספקים מחסה, אחסון...
הדרך הנכונה לטפל בשיניים שלכם
כאבי שיניים זה לא משהו שאפשר להשלים איתו. יכול להיות...
בכל עונה אפשר ליהנות מפירות יער
פירות יער הם השם הכולל שניתן לסוגי גרגירים שונים שרובם...
כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל יוצא לדרך: כנס "אוכלים בריא" ה-14 ייערך בתיאטרון גבעתיים בימים חמישי ושישי ה- 11-12 באפריל 2024
הרצאות מקצועיות ומעשירות בנושא מערכת העיכול, בריאות המוח, גיל המעבר,...
דילוג לתוכן